اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیجی پیشکسوت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

مسئولان خودشان را با دیدگاه‌های ولایت تطبیق دهند

خبرگزاری فارس: بسیجی پیشکسوت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مسئولان خودشان را در راستای دیدگاه‌های ولایت تطبیق دهند.

مسئولان خودشان را با دیدگاه‌های ولایت تطبیق دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ذاکریان ظهر امروز در همایش بزرگ کارآفرینان و بسیجیان بیرجند اظهار کرد: حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن اثبات کرد که آرمان‌های این مردم ولایی است و اگر مسئولان خودشان را در راستای دیدگاه‌های ولایت تطبیق دهند مردم هم پشت سر آنان هستند.

وی ادامه داد: اگر غرب به این نتیجه برسد که بین مردم و دولتمردان فاصله ایجاد شده این نظام کارآمدی ندارد.

بسیجی پیشکسوت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: یکی از مشکلات کنار گذاشتن کارگزارانی هست که نظام را قبول دارند و ولایی و انقلابی هستند و جایگزین شدن سیاسیون با اهداف نظام سلطه است.

ذاکریان اضافه کرد: تبعیت از معیارها و شاخص‌هایی که در انتخابات توسط مقام معظم رهبری گفته شده باید وجود داشته باشد و شرکت در انتخابات اهداف دشمن را نابود می‌کند.

وی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: ناامیدی نظام سلطه از موفقیت‌های راهبردی، سیاسی و فرهنگی ایجاد شده در کشورمان سبب شده که آنان به این نتیجه برسند که مسائل اقتصادی می‌تواند ایران را وارد مذاکره کند و دیدگاه‌های خود را بر ما تحمیل کنند.

بسیجی پیشکسوت سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: اگر ایران مقاومت کرده و مذاکره نکرده است هیچ تضمین و تعهدی در عقبه فکری آمریکا به عنوان یک موضع‌گیری ساده مشاهده نمی‌‌شود و هیچ تضمینی نیست که فشار اقتصادی را کاهش دهند بلکه به دنبال اهداف خود هستند.

ذاکریان در ارتباط با سخنان مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی باید توسط جوانان محقق شود، گفت: باید حوزه‌های فشار و کنترل و بی‌اراده کردن در شرایط آرمانی و تحریم‌های اقتصادی را تشخیص دهیم و آن را به یک فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/2248/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول