اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

جلالی: 9 هزار نفر از خراسان جنوبی به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند

مسئول اردویی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: از آغاز طرح سفرهای نوروزی 9 هزار و 850 نفر از این استان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

جلالی: 9 هزار نفر از خراسان جنوبی به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند

حاج‌علی جلالی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در بیرجند با اشاره به تعداد اعزام‌‌شدگان به مناطق جنگی کشور اظهار داشت: از آغاز طرح سفرهای نوروزی 9 هزار و 850 نفر از اقشار مختلف با کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک‌هزار نفر دانشجو  بوده‌اند، ادامه داد: اقشار دیگر از جمله ادارات، اصناف، ورزشکاران، محلات و پیشکسوتان از همه شهرستان‌ها در این اردو حضور داشتند.

اعزام 5 هزار دانش‌آموز به مناطق جنگی جنوب کشور

مسئول اردویی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد 5 هزار و 55 نفر دانش‌آموز با کاروان راهیان نور برای بازدید از مناطق جنگی اعزام شدند، ابراز داشت: از این تعداد دانش‌آموز 3 هزار و 735 نفر دختر بوده‌اند.

جلالی با بیان اینکه دانش‌آموزان اعزامی با عوامل اجرایی خود فقط از مناطق جنگی بازدید کردند، تصریح کرد: تعداد دانش‌آموزان پسر که با عوامل اجرایی خود به مناطق جنگی اعزام شدند یک‌هزار و 820 نفر بوده‌اند.

وی با اشاره به کاروان راهیان نور خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این کاروان‌ها در مسیر راه حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران را در قم زیارت کردند.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول