اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ‌انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی:

مذاکره با آمریکا در حوزه اقتصاد هم نتیجه‌ای ندارد

فرمانده سپاه‌ انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا راه‌حل استکبار است، گفت: مذاکره با آمریکا در حوزه اقتصاد هم نتیجه‌ای ندارد.

مذاکره با آمریکا در حوزه اقتصاد هم نتیجه‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار یعقوب‌علی نظری در نشست مشترک توجیهی آموزش برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن همواره به دنبال نقطه ضعف‌های ایران در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی است تا از نقاط ضعف ایران برای رسیدن به اهداف خود سو‌ء استفاده کند.

وی با اشاره به افزایش برنامه‌های امنیتی و چالش‌های امنیتی ادامه داد: چالش‌های امنیتی ناشی از نگرانی دشمن از امنیت موجود در کشور ماست که تحمیل جنگ هشت ساله از همین مقوله است.

فرمانده سپاه‌ انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: قبل از انقلاب اسلامی ایران در یک ضعف دفاعی به‌ سر می‌برد که سبب حمله دشمن شد و در حالی که ایران  هیچ امکانات دفاعی نداشت، جوانان بسیار استقامت کردند.

نظری به تحریم‌های محلی و فشار‌های هسته‌ای از سوی دشمن اشاره کرد و افزود: در این حوزه هم جوانان راه پیشبردگی را ادامه دادند.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه اقتصاد بر مبنای اصول انقلاب کار نشده که از این منظر ایران دچار ضعف است.

فرمانده سپاه‌ انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران در اقتصاد ضعف دارد، ابراز داشت: دشمن بعد از آزمایش‌های امنیتی و نظامی به سراغ حمله اقتصادی به عنوان آخرین نبرد ورود پیدا کرد.

نظری یادآور شد: دشمن در سال 91 اقتصاد را به عنوان یک مقوله هوشمند در دستور کار قرار داد و چون ایران در اقتصاد وابسته به دنیای غرب بود در این حوزه آسیب‌پذیر بودیم و هستیم.

وی با بیان اینکه ایران همیشه در مقابل دشمن مقاومت کرده و بعد موفق می‌شد، گفت: این موضوع اساس تطابق اسلام با دنیای استکبار است.

فرمانده سپاه‌ انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: اگر تمام عرصه‌هایی که ایران در آن موفق بوده را حفظ کنیم یعنی همان نسخه مقاومت که باید بلافاصله بعد از آن وارد سازندگی و توسعه شویم.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته مقام معظم رهبری با نگاه مقاومت و سازندگی فرمان اقتصاد مقاومتی را صادر کردند، اضافه کرد: اگر ایران برای مدیریت و موفقیت در عرصه امنیتی با آمریکا مذاکره کرد در اقتصاد هم باید مذاکره کنیم، اما راه‌حل مذاکره نیست.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا راه‌حل استکبار است، خاطر نشان کرد: ایران باید از اقتصاد تک محصولی خارج شود.

فرمانده سپاه‌ انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: ایران در علم و تجربه و مدیریت جهادی مشکل دارد که باید در علم و تجربه بر اساس اصول حاکم بر نظام حرکت کند.

نظری با بیان اینکه اگر حوزه علم و تجربه و مدیریت جهادی بر اساس اصول حاکم بر نظام مقدس اسلام باشد، تمام مشکلات ایران رفع می‌شود، متذکر شد: مذاکره با آمریکا در ارتباط با اقتصاد نتیجه‌ای ندارد.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول