اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد

اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی در مقابل تحرم‌های دشمن

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی اقتصاد مقاومتی را رمز پیروزی در مقابل تحرم‌های دشمن دانست و گفت: استکبار از طریق تحریم‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است.

اقتصاد مقاومتی رمز پیروزی در مقابل تحرم‌های دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، سردار یعقوب‌علی نظری در جمع بسیجیان حلقه‌های شجره طیبه صالحین پایگاه سجیه بیرجند، مرکز تکامل بشر را خانواده دانست و اظهار کرد: کارکرد بانوان در ارتباط  با جامعه‌سازی و مسیر تکاملی بشر در دین ما تعریف شده است.

وی با بیان اینکه دنیای استعمار از زنان برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند، اذعان داشت: در مکتب اسلام نگاه به زنان متفاوت است و فرقی بین زن و مرد نیست.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات 24 خرداد‌ماه تصریح کرد: در آستانه خلق حماسه سیاسی قرار گرفته‌ایم که بانوان نقش بسیار مهمی در این عرصه دارند.

نظری متذکر شد: باید بدانیم دشمن چه برنامه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی پیاده کرده تا بر عکس آن عمل کنیم و توطئه‌های دشمن را از بین ببریم.

وی گفت: دشمن با تبلیغات روانی سعی در ناامید کردن مردم دارد و به دنبال عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی استقامت را رمز پیروزی دانست و تصریح کرد: استکبار امیدوار بود بتواند از طریق مسائل اقتصادی و تحریم‌ها به کشور ضربه وارد کند و ما را به مصرف‌زدگی برگرداند و اقتصاد مقاومتی را از بین ببرد اما به فضل خدا و هوشیاری مردم این توطئه دشمن نیز از بین رفت.

انتهای پیام/69017/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول