اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

مرزهای عقیده مهم‌تر از تقسیمات جغرافیایی است

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به الحاق طبس به استان گفت: تقسیمات جغرافیایی فقط برای انجام بهتر امور شکل گرفته و ارزش دیگری ندارد و مهم مرزهای عقیده است.

مرزهای عقیده مهم‌تر از تقسیمات جغرافیایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، یعقوب‌علی نظری صبح امروز در جلسه ناحیه مقاومت بسیج طبس با اشاره به الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: یکی از اقدامات بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی، تبدیل مرزهای مادی و ظاهری به مرزهای عقیدتی بود و اکنون نیز مرزبندی‌ها و تقسیمات جغرافیایی فقط برای انجام بهتر امور شکل گرفته و ارزش دیگری ندارد و مهم مرزهای عقیده است.

وی ادامه داد: باید نگاهمان به فراز و نشیب‌ها و تغییر و تحولات عمیق، دقیق و بلند باشد و از تغییرها به‌ عنوان یک فرصت در راستای سرعت و کیفیت بخشیدن به انجام وظایف و خدمات استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی اضافه کرد: الحاق طبس به خراسان جنوبی را صمیمانه تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم که خدمتگزار مردم شریف این شهرستان باشم.

وی با اشاره به انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجموعه سپاه پاسداران اضافه کرد: برای مطلوب‌تر کردن وضعیت جامعه ابتدا باید از سازمان و شخص خودمان شروع کنیم؛ چرا که ممکن نیست که بخواهیم جامعه را به‌ سوی اسلامی شدن سوق دهیم اما سازمان خودمان در تراز این هدف مهم نباشد و آیا می‌شود مردم را برای حماسه‌ساز شدن تشویق کنیم اما فکر، رفتار و عمل خودمان حماسه‌ای نباشد.

نظری ضمن تأکید بر توانمندسازی بسیجیان در ابعاد مختلف بصیرتی، تربیتی، فرهنگی و علمی تصریح کرد: باید مجموعه سپاه و بسیج حماسی‌تر شود تا بتوانیم در سوق دادن مردم به سوی خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موفق باشیم.

رجبعلی غلامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، به معرفی ظرفیت‌های طبس و ارائه گزارشی از فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج طبس پرداخت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع)، فرمانده تیپ انصارالرضا (ع) و جمعی از معاونت‌های سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی و همچنین جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/90001/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول