اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیاسی فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

رفتار تکلیف‌گرایانه شهدا باید سرمشق جوانان امروز باشد

خبرگزاری فارس: مشاور سیاسی فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: رفتار تکلیف‌گرایانه و اجتماع‌محور شهدای باید سرمشق جوانان امروز جامعه قرار گیرد.

رفتار تکلیف‌گرایانه شهدا باید سرمشق جوانان امروز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف ظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدای شهرستان بیرجند اظهار کرد: فلسفه اصلی تشکیل یادواره شهدا، احساس نیازی است که ما نسبت به شناخت افکار، نیات و انگیزه شهدا داریم.

عملکرد شهدا ما را به سوی یک استراتژی کارآمد برای مقابله با دشمنان سوق می‌دهد

وی افزود: ما یادواره شهدا را به هدف برانگیختن احساسات مردم و یا تجلیل از خانواده شهدا و اجرای یکسری مراسم تشریفاتی و سمبلیک برگزار نمی‌کنیم بلکه معتقدیم تجزیه و تحلیل و رفتار و عملکرد شهدا در دوران دفاع مقدس ما را به سوی تدوین یک راهبرد اصولی و ارائه استراتژی کارآمد برای مقابله با دشمنان سوق می‌دهد راهبردی که می‌تواند نجات‌بخش ملت‌های مسلمان در مواجهه با استکبار و ظالمان عالم باشد.

مشاور سیاسی فرماندهی سپاه انصار‌‌الرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: رفتار تکلیف‌گرایانه و اجتماع‌محور شهدای باید سرمشق جوانان امروز جامعه قرار گیرد چرا که در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بیش از هر چیز به احساس تکلیف فردی و تلاش دسته جمعی نیاز داریم.

قاسم‌زاده‌نداف اضافه کرد: مصداق عمل صالح در زمان جنگ، حضور در میادین و دفاع بود و امروز مصداق عمل صالح تلاش علمی و تحقیقاتی برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و ارائه مدلی موفق به ملت‌های ستمدیده و مسلمانان جهان است.

بسیج جایگاه انسان‌سازی است

وی با اشاره به اهمیت بهره‌وری حداکثری از نیروهای جوان جامعه گفت: امام(ره) در زمانی که ما بیست میلیون جوان داشتیم، فرمودند «باید 20 میلیون بسیجی داشته باشیم» به طور مسلم امام(ره) می‌دانست که در میان این بیست میلیون نفر جوان ارمنی، زرتشتی، سنی، شیعی و متدین و لاابالی هم هست ولی تاکید می‌کرد که بسیج باید 20 میلیون جوان داشته باشد.

مشاور سیاسی فرماندهی سپاه انصار‌‌الرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: این به معنای آن نیست که هر کس می‌خواهد بسیجی باشد باید انسان وارسته و پرهیزکاری باشد امام راحل می‌فرمودند «بسیج جایی است که در آن کم‌بهره‌ها پر بهره می‌شوند و بی‌بهره‌ها به بهره می‌رسند».

قاسم‌زاده‌نداف اضافه کرد: در واقع بسیج جایگاه انسان‌سازی است ما چون اینها را نمی‌دانیم آنقدر دایره بسیج را تنگ می‌کنیم که فقط عده‌ای خاص در آن قرار می‌گیرند و این یعنی اینکه پیام امام و شهدا در ارتباط با جذب حداکثری و استفاده از جوانان را آنچنان که باید نگرفته‌ایم.

برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان همیشه ولایت‌مدار باشم

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک است، تصریح کرد: مردم به ویژه جوانان غیور و فهیم ما بدانند که دشمن در شرایط فعلی تلاش می‌کند با بی‌اعتمادسازی و ایجاد ذهنیت غلط در مردم، ترویج اغتشاش و ناامنی و همچنین دامن زدن به نارضایتی‌های مردمی به اهداف شوم خود برسد.

مشاور سیاسی فرماندهی سپاه انصار‌‌الرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ما در این شرایط وظیفه داریم با پرهیز از هر نوع اقدامی که زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم آورد با تبعیت از رهبری در حرکتی متحد و رو به جلو همگام و گوش به فرمان معظم‌له باشیم.

انتهای پیام/2248/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول