اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی:

دشمنان به دنبال زیر سؤال بردن انتخابات هستند

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دشمنان با القاء اینکه فضا امنیتی شده است می‌خواهند سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرند.

دشمنان به دنبال زیر سؤال بردن انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوب‌علی نظری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند در ارتباط با انتخابات اظهار کرد: دشمن می‌خواهد نام آن کسی را که انتخاب کرده از صندوق بیرون بیاید و تمام تلاش خود را برای انجام آن به کار می‌گیرد و در اینجا است که ما باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: دشمن با بیان اینکه فضا امنیتی شده است می‌خواهد سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرد.

مردم با دقت و بصیرت در انتخابات شرکت کنند

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی حضور حداقلی مردم در انتخابات را یکی از اهداف دشمن دانست و تصریح کرد: ما باید برخلاف خواسته‌های آنها عمل کنیم و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

نظری افزود: مردم با دقت و بصیرت در انتخابات شرکت کنند و از وظیفه اساسی خود غافل نشوند که اگر چنین نباشد حماسه خلق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بصیرت بخشی برای حضور حداکثری و انتخاب نامزد اصلح متناسب با ارزش‌های اسلامی برنامه‌‌ریزی شده است، اذعان داشت: این برنامه‌ها ابلاغ می‌شود و بدون شک حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خلق می‌شود.

فرهنگ باید اصلاح شود

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حماسه اقتصادی دارای سه بخش است، متذکر شد: در بخش مقاومتی آستانه تحول مردم را باید بالا ببریم.

نظری از اصلاح فرهنگ خبر داد و اضافه کرد: ما دچار بدفرهنگی در تولید و مصرف هستیم که باید آن را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه ما باید بدمصرف نباشیم،‌ یادآور شد: ما باید کالاهای داخلی را مصرف کنیم حتی اگر کیفیت نداشته باشد، تا به این طریق به مملکت خود آسیب نرسانیم.

معرفی اسماعیلی به عنوان فرمانده جدید

فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به ایجاد اشتغال کلان در جامعه گفت: ما باید با تعریف درست دنبال ایجاد اشتغال برویم.

نظری از وجود 60 پایگاه بسیج در مساجد خراسان جنوبی خبر داد و افزود: ما با تشکیل پایگاه‌ها در مساجد سبب رونق آنها می‌شویم.

وی در پایان سرهنگ صفرعلی اسماعیلی را به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بیرجند معرفی کرد و خدمات موسی جوینده را ستود.

موسی جوینده بازنشست شده است.

انتهای پیام/69010/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول