اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

افرادی که احراز صلاحیت آنها تایید نشده تابع قانون باشند

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: افرادی که احراز صلاحیت آنها معین نشده باید تابع قانون باشند و در جای دیگری که نظام اسلامی به آنها نیاز دارد خدمت کنند.

افرادی که احراز صلاحیت آنها تایید نشده تابع قانون باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند همه گرایش‌های سیاسی در انتخابات شرکت کنند شورای نگهبان هم از همه گرایش‌های سیاسی احراز صلاحیت کرد. 

وی افزود: حماسه سیاسی با توجه به اینکه از همه سلایق سیاسی در انتخابات حضور دارند، محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی مشارکت مردم در انتخابات را با توجه به شعار سال و سخنان رهبری و سلیقه‌هایی که مردم دارند، حداکثری عنوان کرد.

نوفرستی اذعان داشت: برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید اقدامات ارزشمندی انجام گیرد که با توجه به مدت زمانی که تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده مردم می‌توانند از طریق رسانه ملی آن فردی که مورد نظرشان است را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در بحث ریاست جمهوری عدم صلاحیت نداریم بلکه احراز صلاحیت است که توسط شورای نگهبان مشخص می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: افرادی که برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت نشده‌اند، شایستگی‌های دیگری در دیگر پست‌ها دارند که می‌توانند به موفقیت‌های نظام کمک کنند.

نوفرستی با بیان اینکه نظام به یک رئیس جمهور نیاز دارد تاکید کرد: سایر افرادی که احراز صلاحیت آنها معین نشده، تابع قانون باشند و در جای دیگری که نظام اسلامی به آنها نیاز دارد خدمت کنند.

وی افزود: اگر با یک دید الهی نگاه کنیم، کسی که وارد عرصه انتخابات شده و احراز صلاحیت نشده، رسالت سنگینی بر عهده او قرار نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی متذکر شد: ما در یک موقعیت پیچ تاریخی و جریان حق مستقیم بر اساس بیانات مقام معظم رهبری قرار داریم که باید با انسجام و با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنیم.

نوفرستی بیداری اسلامی را روند پیشبرد اهداف انقلاب دانست و گفت: سهم هر کسی در عرصه انتخابات به میزان فعالیتی است که در جهت پیشبرد اهداف انقلاب انجام می‌دهد.

انتهای پیام/69017/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول