اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی:

ایثار و استقامت ملت نظام اسلامی را بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ایثار و استقامت، تعهد و عمل به وظفه، توکل به خدا و فداکاری‌های ملت نظام اسلامی را بیمه کرده است

ایثار و استقامت ملت نظام اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسمی ظهر امروز در پنجمین همایش ایثار صنعت آب و برق خراسان‌جنوبی اظهار کرد: انسان‌هایی که "الله" گفتند و در این راه ثابت قدم ماندند و هیچ مشکل و توطئه‌ای آنها را از راه خدا منحرف نکرده خداوند بهشت برین را برای آنان واجب کرده است که شهدا و ایثارگران از جمله این انسان‌های والا مقام هستند.

وی ادامه داد: ایثارها، فداکاری‌ها، صبوری‌ها و استقامت‌های رزمندگان، شهدا و ملت فهیم ایران در این 34 ساله سبب شده تا نظام اسلامی به روند رو به رشد خود ادامه و مایه الگوی تمامی ملل و کشورها شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دلایل پیروزی، بقا و تثبیت انقلاب اسلامی در چهار اصل خلاصه می‌شود، تصریح کرد: در این راستا صبر و استقامت اصل نخست به شمار می‌رود و باید بدانیم که میوه صبر و صبوری پیروزی و موفقیت است و اگر صبر و استقامت ملت نبود میوه آن یعنی پیروزی انقلاب اسلامی محقق نمی‌شد.

بالاترین ایثار را در تاریخ اسلام امام حسین(ع) کردند

قاسمی اصل دوم در راستای پیروزی، بقا و تثبیت انقلاب اسلامی را ایثار و فداکاری دانست و یادآور شد: بالاترین ایثار را در تاریخ اسلام امام حسین(ع) کردند و شهادت سید‌الشهدا(ع) اوج و قله ایثار و فداکاری به حساب می‌آید.

وی اضافه کرد: یکی از اصول و رموز پیروزی انقلاب اسلامی نیز همین ایثار و فداکاری مردم ایران بوده و امروزه این انقلاب سبب بیداری اسلامی و بیداری فراگیر در جهان شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه توکل به خدا و تاسی به ائمه(ع) اصل سوم پیروزی، بقا و تثبیت انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، افزود: رزمندگان دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس معیار و مبنای تمامی عملیات‌ها و یورش‌های خود بر دشمن را توکل بر خدا و تاسی به اهل بیت(ع) قرار می‌دادند و این نشان از اسلام‌محوری و ولایت‌مداری آنها و ملت داشته داشته است.

رعایت اصول اسلامی ملت را در گذر از پیچ تاریخی سربلند می‌کند

قاسمی تعهد و عمل به وظیفه را یکی دیگر از اصول پیروزی، بقا و تثبیت نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تعهد رزمندگان و ایثارگران در جبهه‌های حق علیه باطل و وظیفه‌شناسی و تعهد ملت در صحنه‌های مختلف به ویژه 22 بهمن امسال مثال‌زدنی و غیر قابل انکار است.

وی اظهار کرد: این اصول ارزشی در واقع مبنا و ریشه دینی و قرآنی دارد تا جایی که حدود 200 مرتبه از صبر در قرآن یاد شده و 60 آیه قرآن کریم نیز به موضوع پایداری و استقامت تاکید دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان‌جنوبی متذکر شد: با عمل به این اصول و رموز می‌توانیم از پیچ تاریخی پیش رو به سلامت و با سربلندی عبور کنیم.

انتهای پیام/69003/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول