اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

کسی باید رئیس جمهور شود که خط مقاومت را دنبال کند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: کسی با رأی مردم به عنوان رئیس جمهوری باید گزینش شود که خط مقاومت را دنبال کند.

کسی باید رئیس جمهور شود که خط مقاومت را دنبال کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی، سردار یعقوب‌علی نظری اظهار داشت: هر کسی با نظام اسلامی و ولایت‌فقیه صادق نباشد با سر به زمین می‌خورد و این موضوع در گذشته نیز ثابت شده است.

وی در ارتباط با بحث مذاکره با آمریکا، اذعان داشت: با پیش کشیدن بحث مذاکرات به جایی نمی‌رسیم، زیرا این برقراری نظام اسلامی را زیر سؤال می‌برد.

نظری به فشارهای اقتصادی از سوی آمریکا و متحدانش اشاره کرد و گفت: دشمنان از ابتدای سال گذشته با افزایش فشارهای اقتصادی در صدد بودند هم مردم را وادار به طغیان و اعتراض کنند که مردم ایران در 22 بهمن‌ جوابشان را دادند و هم اینکه سعی داشتند با این اقدامات از حضور حداکثری مردم در انتخابات بکاهند.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: مردم ایران در 24 خردادماه امسال با حضور پرشور خود در انتخابات پیش‌رو نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/69017/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول