اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بستک:

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیازمند برنامه‌ریزی جامع است

معاون فرماندار بستک گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیازمند برنامه‌ریزی جامع است.

غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیازمند برنامه‌ریزی جامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ فلکناز دهقانی صبح امروز در جلسه ستاد غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها، اوقات فراغت فرزندان و چگونگی پر کردن آن با روش‌های درست و مناسب است.

وی افزود: خانواده‌ها به خوبی می‌دانند که اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در صورت عدم توجه تهدیدی نهان به شمار می‌رود، لذا شناخت ظرفیت‌های موجود و آگاهی بر چگونگی کنترل بحران‌های ناشی از این سنین می‌تواند راهگشای مناسبی در این زمینه باشد.

معاون فرماندار بستک با اشاره به ضرورت نظارت بر نحوه اجرای برنامه‌های اوقات فراغت جوانان، بیان داشت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان در پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار موثر بوده و جوانان را از توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان مصون می‌دارد.

دهقانی ادامه داد: اگر به طور جدی و کارشناسانه درباره اوقات فراغت جوانان تصمیم‌گیری نشود، این فرصت مهم برای پرورش استعدادها به تهدیدی جدی تبدیل و خانواده‌ها را با چالشی اساسی روبرو می‌کند.

وی از تشکیل کلاس‌های تفریحی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان در ایام تابستان خبر داد و افزود: با توجه به این امر که ماه مبارک رمضان نیز در ایام تابستان قرار دارد، تشکیل کلاس‌های قرآنی در مساجد و حسینیه‌ها می‌تواند اثرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون فرماندار شهرستان بستک استقبال جوانان و نوجوانان شهرستان از برنامه‌های طرح اوقات فراغت را مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: با توجه به رشد علمی جوانان بستک، ایجاد تنوع و به روز کردن برنامه‌های اوقات فراغت اصلی‌ترین نیاز در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و تبلیغات در خصوص تشکیل کلاس‌های تفریحی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان نیز می‌تواند برای جذب دانش‌آموزان بسیار مؤثر و مفید باشد.

دهقانی در پایان سخنان خود خواستار تعامل جدی دستگاه‌ها اجرایی برای افزایش کارایی برنامه‌های اوقات فراغت و اجرای برنامه‌ها شد.

انتهای پیام/88006/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول