اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خواستار شد

بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای بهبود برنامه‌های اوقات فراغت

فرماندار شهرستان خلخال بهره‌گیری از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی برای بهبود کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان را خواستار شد.

بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای بهبود برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان خلخال بر اجرای کیفی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در شهرستان خلخال بیش از 11 هزار دانش‌آموز و 5 هزار دانشجو مشغول امتحانات پایان ترم هستند که تا آخر خردادماه وارد فصل فراغت خواهند شد.

فرماندار شهرستان خلخال از دستگاه‌های آموزش و پرورش، سپاه، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل بهزیستی، کمیته امداد، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، تبلیغات اسلامی، محیط زیست، اوقاف و امور خیریه، هلال احمر، ارشاد اسلامی، کتابخانه عمومی و نیروی انتظامی خواست تا از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌ها پرهیز کرده و بیشتر بعد کیفی برنامه‌ها را مد‌نظر قرار دهند.

محمدی تصریح کرد: دستگاه‌های ذکر شده در قالب کمیته برنامه‌های اوقات فراغت شهرستان خلخال تا هفته آتی برنامه‌های قابل اجرای خود را در قالب یک برنامه کلی ارائه می‌کنند که برای اجرای آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های موجود در زمینه گردشگری، طبیعت، تاریخ و فرهنگ شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان و بخش‌های تابعه باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان خلخال ضمن انتقاد از شهرداری خلخال گفت: کار شهرداری فقط خدمات‌دهی نیست بلکه شهرداری باید در اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز تاثیر‌گذار باشد.

محمدی بیان داشت: باید ظرفیت‌های موجود در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آموزش‌های امداد و نجات و آموزش‌های تخصصی و ترویج فرهنگ کشاورزی در روستاها و سوق دادن جوانان و علاقمندان به آموزش‌های مهارت‌های زندگی و حرفه‌آموزی به کار گرفته شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: از اوایل تیرماه برنامه‌های اوقات فراغت در شهرستان خلخال با نظارت دستگاه‌های ذیربط آغاز خواهد شد.

این مسئول همچنین خواستار برنامه‌ریزی جهت پر کردن اوقات فراغت کارکنان و کارگران از سوی دستگاه‌ها شد.

محمدی به حوزه فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خلخال نیز اشاره کرد و ادامه داد: این حوزه نیز در زمینه‌های تئاتر، خوشنویسی، نویسندگی و خطاطی فعال شده و در طول تابستان بیش از 41 کانون مساجد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد در شهر خلخال و دو بخش شاهرود و خورش رستم در برنامه‌های فرهنگی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال از دستگاه‌های فرهنگی خواست تا با جدیت بیشتر در فعال‌سازی برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی از تهاجم فرهنگی دشمنان و تاثیر آن بر روی آینده‌سازان جامعه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول