اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان بویین زهرا تأکید کرد

لزوم اشتغال نشسته زندانیان در داخل بندها

رئیس زندان شهرستان بویین زهرا اشتغال نشسته زندانیان در داخل بندها را ضروری خواند و بر توسعه و گسترش آن تأکید کرد.

لزوم اشتغال نشسته زندانیان در داخل بندها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، ابوالفضل حسینی مرادآبادی در بازدید از کارگاه صنایع بسته‌بندی چسب اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای زندانیانی که در بندها محبوس هستند، ضروری است و کمک فراوانی به کنترل فشارهای روانی و رفتاری آن‌ها می‌کند.

وی افزود: راه‌اندازی کارگاه بسته‌بندی چسب داخل بندها در تغییر روحیه مددجویان بسیار کارآمد بوده و با استقبال زیاد مددجویان برای شرکت در این طرح شغلی، مواجه شده‌ایم.

رئیس زندان شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: مددجویان شرکت‌کننده در این طرح علاوه بر حفظ روحیه نشاط خود برای خانواده کسب درآمد کرده و این روش بسیاری از آسیب‌های ناشی از تحمل حبس سرپرست و نداشتن درآمد برای خانواده را کاهش می‌دهد.

حسینی مرادآبادی بیان کرد: با راه‌اندازی فاز دوم این طرح در زندان بویین زهرا 60 نفر از مددجویان اشتغال یافته‌اند که برای آنان و خانواده آن‌ها، درآمدزا خواهد بود.

وی عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از سه میلیون حلقه چسب برق از سوی مددجویان این زندان بسته‌بندی شده و تحویل پیمانکار شده است.

رئیس زندان شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: در سال جاری نیز در تلاشیم ضمن گسترش طرح صنایع بسته‌بندی چسب، حداقل دو طرح شغلی دیگر بر مشاغل زندانیان این شهرستان افزوده شود.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول