اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

خانواده زندانیان بیشترین آسیب را متحمل می‌شوند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: زندانی شدن افراد بیشتر از همه به خانواده فرد زندانی آسیب می‌زند که باید برای کاهش این آسیب‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

خانواده زندانیان بیشترین آسیب را متحمل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی در جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان استان اظهار کرد: باید ارائه خدمات انجمن به خانواده مددجویان زندانی به گونه‌ای باشد که خانواده مددجویان برای هر نیازی دست به سوی انجمن دراز نکنند که این امر در سایه برنامه‌ریزی برای اشتغالزایی افراد خانواده زندانیان امکان‌پذیر است.

وی افراد مسئول در هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان را پرکار، هماهنگ و دلسوز معرفی کرد و گفت: این افراد با عضویت در این انجمن تمام هم و غم خود را برای کمک به رفع نیاز خانواده مددجویان زندانی قرار داده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، انجمن حمایت از زندانیان استان را از جمله انجمن‌های نمونه کشوری ذکر کرد و افزود: این امر در ارائه خدمات، تعداد افراد زیر‌پوشش و تامین بودجه این انجمن غیردولتی مشخص است.  

توکلی تصریح کرد: در جامعه افرادی به دلیلی دچار لغزش، خطا و جرم شده و بنا به مصالح جامعه به زندان محکوم می‌شوند که این زندانی شدن بیشتر از همه به خانواده فرد زندانی آسیب می‌زند و باید برای کاهش این آسیب‌ها برنامه‌ریزی و تلاش صورت گیرد.

وی تجمل‌گرایی و استفاده از تشریفات اضافی را آفت برای اجتماع دانست و خاطر نشان کرد: در زندگی افرادی مازاد مخارج زندگی عادی خود را خرج تجمل‌گرایی، تشریفات و چشم و هم‌چشمی‌های زندگی مادی می‌کنند که این امر یک آفت است.

این مسئول قضایی خاطر نشان کرد: آنچه برای انسان ماندگار است و سبب خیر و برکت عمر شده و بدون شک در سرای باقی از انسان دستگیری می‌کند، ‌همین خدمات عام‌المنفعه و حرکت در مسیر کمک به مردم است.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان خاطر نشان کرد: در زندگی خداوند اگر نعمتی را داده و یا اعتبار، آبرو و ثروتی را به بنده‌اش عطا کرده است، بنایی برای پس گرفتن آن را ندارد به شرط آنکه بنده نیز با این اعتبار، آبرو و ثروت در راه خدا و کمک به مردم گام بردارد.

به گزارش فارس، در این جلسه یوسف جعفری و سید عبدالرضا جعفری‌نسب به مدت یکسال عهده‌دار سمت بازرسی مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان شدند.

انتهای پیام/80019/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول