اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی تأکید کرد

لزوم توانمندسازی زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی خانواده‌های زندانیان

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: باید با توانمندسازی زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی خانواده‌های زندانیان شرایطی را فراهم کرد تا آنان از آسیب‌های اجتماعی به دور بمانند.

لزوم توانمندسازی زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی خانواده‌های زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری در همایش روز ملی حمایت از خانواده زندانیان گفت: خانواده زندانیان نباید به خاطر اینکه سرپرستشان در زندان به سر می‌برد از نظر فرهنگی و اقتصادی دچار مشکل شوند چراکه ممکن است این موضوع خود موجب بروز آسیب‌های اجتماعی دیگر در جامعه شود.

وی تصریح کرد: بیشتر آسیب‌های اجتماعی که امروز در جامعه وجود دارد به دلیل فقر فرهنگی و اقتصادی است که خانواده‌های زندانیان بیشتر در معرض آن قرار دارند.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بر لزوم حمایت از خانواده زندانیان تأکید کرد و ادامه داد: حمایت از خانواده زندانیان رسالت بسیار بزرگی است که هم مردم و هم مسئولان در برابر آن مسئول هستند.

مظفری با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان نباید قربانی آسیب‌های اجتماعی و معضلات بدسرپرستی شوند، ادامه داد: باید با توانمندسازی زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی خانواده‌های زندانیان شرایطی را فراهم کرد تا آنان از آسیب‌های اجتماعی به دور بمانند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم دستگاه قضایی برخورد با ناهنجاری و جرم است تا جامعه را از وجود هرگونه جرم و ناهنجاری به دور نگه دارد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: افراد خیر جامعه باید به حمایت از خانواده زندانیان نگاه ویژه‌ای داشته و کمک‌های مادی و معنوی خود را از این افراد دریغ نکنند.

مظفری تأکید کرد: بدون شک داشتن جامعه‌ای سالم در گرو حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان است که در انجام این امر نیازمند افراد خیر هستیم.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول