اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان خبر داد

کمک 5 میلیارد ریالی به زندانیان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: انجمن حمایت از زندانیان کرمان در سال گذشته بیش از 5 میلیارد ریال را به زندانیان و خانواده‌های آنها کمک کرده است.

کمک 5 میلیارد ریالی به زندانیان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان اظهار داشت: در استان کرمان همواره استقبال مردمی از کارهای خیر زیاد بوده و این امر در همت و همراهی مردم و مسئولان در به انجام رساندن رسالت انجمن حمایت از زندانیان نیز متبلور بوده است.

وی با اشاره به سابقه بیش از یک قرن تشکیل نهادهای حمایتی با هدف کمک به زندانیان و خانواده آنها در قالب یک انجمن، تشکل، گروه و یا طیف خاص در جهان بیان داشت: این امر در کشور ما نیز از سابقه 72 ساله برخوردار و در این سال‌ها منشأ اثر و خیر برکات بسیاری در حد وسع و توان بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان خاطر نشان کرد: در سال 91 این انجمن مبلغ 5 میلیارد و 484 میلیون و 793 هزار و 163 ریال را به زندانیان و خانواده‌های آنها کمک کرده که این کمک‌ها در قالب کمک‌های بلاعوض به زندانیان ناتوان از پرداخت دیون، کمک‌های بلاعوض به خانواده زندانیان نیازمند، اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای خانواده زندانیان، کمک هزینه تحصیل فرزندان زندانیان و کمک به پرداخت هزینه‌های بهداشتی و درمانی بوده است.

موحد عنوان کرد:‌ به طور معمول بیش از یک چهارم خانواده زندانیان، نیازمند کمک نهادهای حمایتی هستند و انجمن حمایت از زندانیان به عنوان نخستین متولی این وظیفه را در حد توان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به انتخابات 24 خرداد اذعان داشت: نامگذاری سال جاری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر کبیر انقلاب پیام‌آور وظیفه خطیر ما در خلق این حماسه بزرگ است.

موحد تحقق حماسه اقتصادی را در گرو خلق حماسه سیاسی دانست و تصریح کرد: با مجد و عظمت مردم و حضور گسترده پای صندوق‌های رأی به حماسه سیاسی جامه عمل پوشانده می‌شود و در سایه اتحاد ملی در عرصه سیاسی و سرنوشت‌ساز کشور و با انتخاب کاندیدای اصلح مقدمات تحقق حماسه اقتصادی مهیا می‌شود.

دادستان کرمان خاطر نشان کرد: انتخابات مظهر مجد و عظمت مردم و پیام‌آور وحدت ملی است و ارمغان آن اقتدار و مصونیت نظام از گزندها و آسیب‌ها است.

وی با ذکر فرموده امام راحل عظیم‌الشأن مبنی بر وظیفه الهی و ملی هر ایرانی در شرکت در انتخابات ابراز داشت: وظیفه هر فرد شرکت در انتخابات و دعوت از دیگران برای حضور پررنگ در این عرصه است تا با حضور باشکوه و پررنگ مردم در انتخابات بار دیگر یاوه‌گویان خارجی و داخلی رسوا گردند.

انتهای پیام/2446/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول