اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رأی اعضای انجمن حمایت از زندانیان گچساران

بازرسان مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گچساران انتخاب شدند

با رأی اعضای انجمن حمایت از زندانیان گچساران، کوکب حاتمی و رامین توفیقی به عنوان بازرسان مجمع عمومی این انجمن معرفی شدند.

بازرسان مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گچساران انتخاب شدند

  به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گچساران امروز با حضور مدیرکل سازمان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و دیگر اعضای انجمن حمایت از زندانیان گچساران برگزار شد.

بر پایه این گزارش در انتخابات مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گچساران کوکب حاتمی با کسب 22 رأی و رامین توفیقی با کسب 14 رأی به عنوان بازرسان مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گچساران انتخاب شدند.

کرم خلیلی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گچساران در پایان این انتخابات اظهار کرد: بازرسان مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گچساران باید تلاش مضاعفی در راستای تحقق اهداف تعریف شده انجمن داشته باشند و کارنامه این افراد در پایان سال در مجمع بعدی گزارش می‌شود.

کرم خلیلی افزود: امیدواریم همانگونه که بازرسان کارنامه مجمع انجمن را گزارش می‌دهند، کارنامه مطلوب و قابل قبولی از عملکرد این افراد در سال آینده به مجمع گزارش شود.

به گزارش فارس، نشست اعضای انجمن حمایت از زندانیان، هر ساله در هفته آخر اردیبهشت‌ماه و به دعوت دادستان برگزار می‌شود و برگزاری انتخابات و تعیین بازرسان مجمع عمومی گچساران از جمله اهداف برگزاری این نشست است.

انتهای پیام/82014/ک10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول