اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد

ایجاد 330 شغل دائمی برای زندانیان مراغه

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌شرقی گفت: انجمن حمایت از زندانیان مراغه با ایجاد 330 شغل دائمی برای زندانیان رتبه اول را در استان دارد.

ایجاد 330 شغل دائمی برای زندانیان مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، میرعلی‌اکبر بنی‌هاشمی صبح امروز در مجمع عمومی سالانه انجمن حمایت زندانیان مراغه با بیان اینکه، حرفه‌آموزی و اشتغال از بازگشت دوباره زندانیان به زندان پیشگیری می‌کند، افزود: هم اکنون یک سوم زندانیان استان به صورت رای باز در کارگاه‌های زندان‌های استان مشغول بکار هستند.

وی افزود: انجمن حمایت از زندانیان مراغه، میانه و تبریز در ایجاد شغل برای زندانیان به ترتیب دارای مقام‌های اول تا سوم هستند.

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان مراغه در بین انجمن‌های حمایت از زندانیان برای پنجمین سال متوالی نمونه کشور شناخته شده است، افزود: این انجمن در زندان و خارج از زندان برای زندانیان چهار شهر مراغه، بناب، ملکان و عجبشیر ایجاد اشتغال کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این مراسم از جذب دو میلیارد و 830 میلیون ریالی کمک‌های خیران برای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنها خبر داد.

دیزجی افزود: در یک سال گذشته از محل کمک‌های خیران و درآمدهای انجمن‌ حمایت از زندانیان چهار میلیارد و 200 میلیون ریال در قالب مستمری، مواد غذایی، لباس و پوشاک در اختیار زندانیان و خانواده‌های زندانیان شهرهای مراغه، بناب، ملکان و عجبشیر قرار گرفته است.

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول