اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک 3 میلیارد ریالی به خانواده‌های زندانیان ‌‌صورت گرفت

افزایش 300 درصدی کمک‌ به خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندانیان گچساران‌

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان گچساران با اشاره به کمک 3 میلیارد ریالی به خانواده‌های زندانیان این شهرستان گفت: کمک به خانواده‌های زندانیان در مقایسه با سال 90 از رشد 300 درصدی برخوردار بوده است.

افزایش 300 درصدی کمک‌ به خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زندانیان گچساران‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حبیب غلامی‌پور امروز در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان گچساران که با حضور مدیرکل سازمان زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اعضای این مجمع برگزار شد، با تشریح خدمات ارائه شده به خانواده‌ها و مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان گچساران اظهار کرد: در سال 91 افزون بر 157 تماس در راستای هماهنگی و برطرف کردن مشکلات مددجویان و خانواده‌های زندانیان گچسارانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم کمک‌های نقدی در راستای برطرف کردن برخی از مشکلات مالی خانواده‌های زندانیان افزود: در این راستا 24 خانواده تحت پوشش این انجمن با معرفی به صندوق قرض‌الحسنه باب‌‌الهوائج 127 میلیون ریال وام دریافت کردند.

غلامی‌پور از مساعدت به مددجویان زندانی خبر داد و ادامه داد: در این راستا افزون بر یک‌میلیون و 870 هزار ریال به مددجویان زندانی گچساران کمک شده است.

معاون دادستان عمومی و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان گچساران با اشاره به معرفی خانواده‌های تحت پوشش این انجمن به مراکز درمانی و حمایتی خبر داد و گفت: افزون بر 30 مورد معرفی خانواده‌های تحت پوشش این انجمن به بیمارستان‌های شهید رجایی، شرکت نفت و متخصصین صورت گرفته است.

غلامی‌پور ادامه داد: 10 مورد معرفی به کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت صدور دفترچه درمانی بیمه سلامت ایرانیان نیز از جمله اقدامات این انجمن در سال 91 بوده است.

وی با اشاره به توزیع سبد کالا میان خانواده‌های زندانیان به صورت نقدی و غیرنقدی گفت: توزیع سبد کالا در قالب  روغن مایع، ماکارونی، گوشت مرغ، برنج، رب گوجه و سویا و جیره نقدی در قالب کارت خرید سبد کالا به صورت ماهانه 370 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/82001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول