اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین خبر داد

برگزاری جشنواره جوانان برتر در قزوین

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از برگزاری جشنواره جوانان برتر به مناسبت هفته جوان در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره جوانان برتر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که در سالن اجتماعات باقرالعلوم استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) از 28 خرداد تا سوم تیر ماه هفته جوان نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این هفته برنامه‌های مختلفی را برای جوانان این استان برگزار می‌کند.

وی افزود: 28 خرداد ماه به نام حماسه جوانان در عرصه سیاسی و اقتصادی، 29 خرداد ماه به نام جوان و خلاقیت، 30 خرداد ماه به نام جوان، خانواده و مهرورزی با هدف الگوپذیری تربیتی جوانان از حضرت علی‌اکبر (ع) نام‌گذاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: همچنین روزهای یکم تیر ماه به نام هویت دینی، دوم تیر ماه به نام جوانان و اوقات فراغت و سوم تیر ماه به نام جوانان و ولایت‌مداری نام‌گذاری شده است.

حق‌شناس اضافه کرد: سازمان جوانان و ورزش استان قزوین در هر یک از این روزها به تناسب نام‌گذاری، برنامه‌های مختلف فرهنگی را در این استان برگزار می‌کند.

وی برگزاری جشنواره جوانان برتر را از جمله برنامه‌های هفته جوان در قزوین عنوان کرد و افزود: این جشنواره مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: در جشنواره برتر جوانان هر یک از دستگاه‌های اجرایی قزوین از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل بهزیستی و حوزه علمیه یک جوان نمونه را به اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین معرفی می‌کند تا در این جشنواره از آنان تجلیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: در جشنواره جوانان برتر از جوانان قزوینی در 20 محور از جمله قرآنی، اعتقادی، کارآفرینی، فیلم‌ساز، موسیقی، هنرهای نمایشی، رسانه، سرباز، معلولان، طلبه، مخترع، ورزشکار و مربی تجلیل می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین در این مراسم از دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد، بین‌المللی و علوم پزشکی تقدیر می‌شود.

حق‌شناس متذکر شد: جوان برتر قرآنی را سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، جوان کارآفرین را اداره کل کار و تعاون، جوان امدادگر را هلال احمر و حامیان جوان را کمیته امداد امام خمینی (ره) به اداره کل ورزش و جوانان معرفی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جوانان برتر باید بین 18 تا 30 سال سن داشته باشند، ابراز داشت: این جوانان باید در هر عرصه‌ای برای دیگران الگو و از حداقل شاخصه‌های ارزشی، دینی و اعتقادی برخوردار باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه جشنواره برتر جوان در سال 87 در قزوین برگزار شده است، عنوان کرد: این جشنواره به دلیل مشکلاتی در سال‌های گذشته برگزار نشد و اکنون در هفته جوان سال جاری با همت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان این استان و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی با این اداره کل برگزار می‌شود.

حق‌شناس ابراز داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نظرات و پیشنهاد خودشان را برای بهتر برگزار شدن جشنواره برتر جوانان به دبیرخانه اداره کل ورزش و جوانان ارسال کنند تا این جشنواره با کیفیت بهتری در قزوین برگزار شود.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول