اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 روز مانده به انتخابات

ستاد دانشجویی و جوانان جلیلی در خراسان شمالی فعال شد

طی مراسمی ستاد دانشجویی و جوانان سعید جلیلی در مرکز خراسان شمالی هم فعال شد.

ستاد دانشجویی و جوانان جلیلی در خراسان شمالی فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این ستاد عصر امروز با حضوری جمع کثیری از هواداران سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خیابان 17 شهریور جنوبی بجنورد راه‌اندازی شد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در این مراسم گفت: از زمان اعلام اسامی نامزدهای انتخاباتی آمادگی افراد مختلف نسبت به حمایت از این کاندیدا در استان بسیار زیاد بوده است و امروز که ستادهای شهرستانی فعالیت‌های خود را شروع کردند نیز استقبال بسیار زیادی از این دفاتر انجام شده است.

مهدی الهی‌فرد، حضور چشمگیر جوانان را از ویژگی‌های ستاد استانی جلیلی برشمرد و بیان داشت: این حضور نشانگر این بوده که نسل سوم انقلاب با جوانان دوران جبهه و جنگ و اوایل انقلاب همسو هستند و آن‌ها نیز همچون جوانان آن دوره طرفدار گفتمان امام و رهبری هستند و با بصیرت و گاهی برای انتخاب اصلح پای به میدان گذاشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید اهل استقامت باشد، عنوان کرد: این ویژگی در این نامزد انتخاباتی به عنوان کاندیدای اصلح مشهود است.

وی با اشاره به دفاع جلیلی از منافع ملت ایران در مقابل 1+5 متذکر شد: این شخصیت در مسئولیت خود امانتداری بزرگ و موفق بوده و حضور وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی امنیت ملی که دارای بخش‌های مختلف بوده حاکی از توانمندی بالای این نامزد ریاست جمهوری است.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول