اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی خوی تاکید کرد

تبیین و ترویج اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) به جوانان

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خوی بر تبیین و ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره) به جوانان تاکید کرد.

تبیین و ترویج اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) به جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامرضا معصومی عصر امروز در نخستین نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی خوی که با حضور نمایندگانی از مراکز آموزش عالی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ایام الله 14 خرداد، سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد بهترین زمان و فرصت برای تبیین و ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) و انتقال آرمان‌های پیر جماران به نسل جوان است.

معصومی در ادامه با اشاره به لزوم ترویج اندیشه‌های  ناب حضرت امام توسط همه نهادها، تصریح کرد: ایام 14 و 15خرداد بهترین فرصت برای انعکاس و تبیین اندیشه‌های ناب امام خمینی برای نسل جوان و دانشجویان است.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی، افزود: مردم با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها روح امام (ره)، و دل رهبر و امام زمان را خشنود خواهند کرد.

معصومی در ادامه با اشاره بر تاکید رهبر مبنی بر قانون‌مداری و رعایت اخلاق، افزود: یکی از کارهای انتخابات در حوزه بین‌المللی خنثی کردن توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: انتخابات تامین کننده خواسته‌های مردم در زمینه‌های مختلف است که باید با نهایت آرامش، دقت، سلامت و هوشیاری و بدون شتاب‌زدگی برگزار شود.

معصومی بر عدم دخالت مدیران شهرستان در حمایت از نامزدهای انتخابات تاکید کرده و افزود: هزینه کردن از بیت‌المال و استفاده از امکانات دولت در این امر خلاف قانون است و فرد خاطی با این کار به نظام انقلاب اسلامی خیانت می‌کند.

انتهای پیام/61001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول