اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد

تشکیل اتاق فکر برای رفع مشکلات جوانان قزوینی

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: جوانان برتر قزوینی با تشکیل اتاق فکر، مشکلات قشر جوان را به مسئولان استان قزوین بیان و آنان را در اجرای برنامه‌های بهتر فرهنگی و اجتماعی راهنمایی می‌کنند.

تشکیل اتاق فکر برای رفع مشکلات جوانان قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ابوالفضل طاهرخانی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در سالن اجتماعات باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه از 28 خرداد تا سوم تیرماه به نام هفته جوان نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان قزوین برنامه‌های خوبی را برای این هفته تدارک دیده است.

طاهرخانی افزود: مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی می‌توانند پیشنهادها و نظرات خود را پیرامون برگزاری این برنامه‌ها به دبیرخانه این اداره کل ارائه کنند.

این مسئول بیان کرد: در این روز جشنواره جوان برتر از سوی اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود تا از جوانان برتر قزوینی در تمام زمینه‌ها از جمله امدادگر جوان و حامیان جوان تقدیر شود.

طاهرخانی ادامه داد: برگزاری این مراسم فقط در حد تجلیل از جوانان نیست و جوانان برتر با تشکیل اتاق فکر، مشکلات جوانان استان را برای حل مشکلات به مسئولان ارائه می‌کنند.

این مسئول به فعالیت‌های اوقات فراغت در قزوین اشاره کرد و گفت: با تشکیل کارگروه در واحد فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین این موضوع با حساسیت بیشتری بررسی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با اشاره به اینکه دشمنان در ترویج فرهنگ نرم در کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: با اجرای بهتر برنامه‌های فرهنگی در جامعه می‌توان با این فرهنگ به خوبی مبارزه کرد و بر این اساس مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها به مسئولان مربوطه اداره کل ورزش و جوانان را در اجرای کیفی‌تر این برنامه‌ها یاری کنند.

طاهرخانی با اشاره به تصویب موضوع آموزش قبل از ازدواج به زوج‌های جوان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، متذکر شد: این موضوع با تشکیل یک کارگروه در دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین به صورت تخصصی‌ و کارشناسی بررسی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری هم‌زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در 24 خردادماه، اظهار داشت: مردم ایران با حضور حداکثری در این انتخابات بزرگ‌ترین حماسه سیاسی را در کشور خلق می‌کنند.

طاهرخانی به حساس‌ بودن انتخابات ریاست جمهوری در کشور اشاره کرد و گفت: هر فردی با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در این انتخابات شرکت می‌کند تا بتواند در تعیین سرنوشت کشور نقش بسزایی ایفا کند.

این مسئول بیان کرد: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا می‌تواند اقتدار و عظمت کشور را در جهان ارتقا دهد و بر این اساس آحاد جامعه باید در شرکت در انتخابات مصمم باشند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی نقش بسزایی در تشویق حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات دارند، اذعان کرد: این نهادها باید با اجرای برنامه‌هایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند تا حماسه بزرگ در 24 خرداد خلق شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه جوانان در هر عرصه‌ای با شور و اشتیاق حضور می‌یابند، عنوان کرد: باید مسئولان تلاش کنند تا نقش این قشر جامعه در انتخابات 24 خرداد پررنگ‌تر باشد.

طاهرخانی به سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: در این روز برنامه‌های لازم برای اعزام زائران قزوینی به مرقد امام راحل اجرا می‌شود تا آنان با حضور در این مکان معنوی با اهداف و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب پیمان مجدد ببندند.

انتهای پیام/77009/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول