اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 خرداد ماه صورت می‌گیرد

برگزاری اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان دختر کشور در مشهد

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی گفت: اردوی یک هفته‌ای تیم ملی جودوی نوجوانان دختر کشور 20 خرداد ماه با شرکت 18 جودوکار از سراسر در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان دختر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هوشنگ ولی‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی هماهنگی با اداره ورزش و جوانان شهرستان سرخس به منظور فراهم کردن شرایط رشد استعدادهای سرشار جوانان این منطقه در ورزش جودو، از هفتم خرداد ماه سالنی در مجموعه ورزشی 22 بهمن سرخس به مساحت 300 متر پس از بازسازی به صورت اختصاصی در اختیار این رشته ورزشی قرار گرفت.

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی با بیان اینکه حدود 60 نفر جودوکار سازمان یافته در شهرستان سرخس مشغول به فعالیت هستند، افزود: با توجه به شروع فصل تابستان افتتاح خانه جودوی سرخس کمک شایانی به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و سوق دادن آنان به این رشته پرطرفدار می‌کند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی چندین تیم از استان برای حضور در لیگ منطقه‌ای نونهالان کشور در تیرماه، گفت: با توجه به اینکه شهرستان سرخس نیز آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده است اختصاص این سالن به جودوی این شهرستان فرصت مناسبی برای آماده‌سازی تیم قدرتمندی از نونهالان جودوکار سرخس برای حضور در رقابت‌های لیگ نونهالان ایجاد می‌کند.

ولی‌پور با اشاره به بازسازی مدرسه جودوی چمران مشهد از محل کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، گفت: با اهدای یک تخته تاتامی از سوی اداره کل و افزایش بنای این سالن قدیمی مشهد ظرفیت پذیرش ورزشکاران افزایش یافت.

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی با اشاره به تجهیز یک سوئیت اختصاصی جودو با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان، عنوان کرد: با تکمیل و تجهیز این سوئیت، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و اردوهای تیم‌های ملی از سوی هیئت امکان‌پذیر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوی یک هفته‌ای تیم ملی جودوی نوجوانان دختر کشور از روز 20 خرداد ماه با شرکت 18 جودوکار از سراسر کشور در مشهد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در این اردو جودوکاران با استعداد این رده سنی از تمامی شهرستان‌های فعال خراسان‌رضوی حضور یابند تا علاوه بر ارتقای سطح فنی، امکان دیده شدن توسط مربیان تیم ملی نیز برایشان فراهم شود.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول