اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال:

100 درصد گزینه‌های مربیگری تیم ملی جوانان داخلی است

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: 100 درصد گزینه‌های مربیگری تیم ملی جوانان داخلی است و تاکنون نیاز به مربی خارجی احساس نشده است.

100 درصد گزینه‌های مربیگری تیم ملی جوانان داخلی است

میرشاد ماجدی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان اظهار داشت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی در این رده سنی تا هفته آینده با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جلسه‌ای خواهیم داشت.

وی افزود: سعی داریم در آینده‌ای نزدیک یکی از مربیان رده پایه کشورمان که در لیگ برتر مربیگری نمی‌کند و در مسابقات مختلف نیز دارای مقام باشد را به خدمت بگیریم زیرا کار در بخش جوانان نیاز به مربیان رده پایه دارد.

ماجدی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد احتمال استفاده از مربی خارجی در این رده یادآور شد: 100 درصد گزینه‌های مربیگری تیم ملی جوانان داخلی است و تاکنون نیاز به مربی خارجی احساس نشده است.

به گفته سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال، مسابقات آسیایی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان از 27 مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

انتهای پیام/86012/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول