اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

نشست‌های بررسی نقش جوانان در انتخابات برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری سلسله نشست‌های بررسی نقش جوانان در انتخابات با رؤسای هیئت‌های ورزشی و مدیران باشگاه‌های استان خبر داد.

نشست‌های بررسی نقش جوانان در انتخابات برگزار می‌شود

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نشست‌ها با توجه به نقش و جایگاه جوانان در انتخابات برگزار می‌شود تا از طریق برگزاری این نشست‌ها و برنامه‌ریزی مناسب شاهد حضور هر چه بیشتر جوانان در خلق حماسه سیاسی در 24 خردادماه باشیم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها بررسی راهکارهای خلق حماسه سیاسی و حضور حداکثری جوانان در انتخابات است که امید می‌رود در انتخابات پیش رو شاهد حضور حداکثری مردم به ویژه جوانان در انتخابات باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: جوانان آینده‌سازان این مملکت هستند چراکه فردا اداره کشور را بر عهده خواهند گرفت و به همین دلیل شرکت آنان در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید بسترهای لازم برای مشارکت جدی آنان را در انتخابات فراهم کرد.

ملکی گفت: معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش دارد تا با برگزاری نشست‌های مختلف، معیارهای انتخاب اصلح را به جوانان معرفی کند تا جوانان بتوانند بهترین و اصلح‌ترین فرد را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

وی ادامه داد: جوانان باید در کنار سایر اقشار جامعه حضوری جدی در انتخابات داشته باشند و برای سرنوشت کشور خود تصمیم بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد و گفت: ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان با ریاست استانداری و دبیری اداره کل ورزش و جوانان تشکیل و برنامه‌ریزی‌های خود را در این زمینه آغاز کرده است.

ملکی افزود: 20 دستگاه عضو ستاد ساماندهی اوقات فراغت جوانان هستند که برنامه‌های ویژه‌ای را برای جوانان در ایام تابستان در نظر گرفته‌اند.

وی همچنین از اعزام جامعه ورزش استان به بیت و مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی طی روزهای 14 و 15 خردادماه خبر داد.

انتهای پیام/87005/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول