اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

جوانان با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه در انتخابات شرکت کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: ملت ایران به ویژه جوانان باید با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه در انتخابات شرکت کرده و بار دیگر به دشمن ثابت کنند که آگاهی و بصیرت، تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

جوانان با بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه در انتخابات شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی در همایش پرچمداران حماسه که با موضوع بررسی نقش جوانان در تحقق حماسه سیاسی در دانشگاه فرهنگیان اراک برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که به دنبال القاء حضور کم و عدم مشارکت مردم توسط دشمنان ایران اسلامی در انتخابات هستیم حضور جوانان آگاه و ولایت‌مدار در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را بی اثر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری مانع تحقق راهبردها و اهداف شوم دشمن خواهد شد، ادامه داد: بدون شک امسال جوانان با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای و با انتخاب فردی که حامی مردم و از نسل مردم و نیروی ارزشمند و شجاع است، حماسه ماندگاری در صفحه تاریخ خلق خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مردم با حضور حداکثری در  انتخابات ریاست جمهوری اقتدار، عظمت و سربلندی انقلاب اسلامی در جهان را ارتقاء خواهند بخشید، بیان داشت: امید می‌رود مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به اثبات رسانده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبند.

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی نیز با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد موجب تقویت بیداری اسلامی و قدرت چانه زنی ایران در عرصه بین المللی خواهد شد، بیان کرد: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه خود در پای صندوق‌های رای در انتخابات 24 خرداد همه توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی مبدل می‌کنند.

حمید پاکپور در ادامه نقش جوانان و نوجوانان را در عرصه انتخابات حائز اهمیت دانست و بر حضور آگاهانه این قشر از جامعه در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

وی تصریح کرد: ایفای نقش جوانان به عنوان پرچمداران حماسه‌های ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو تمامی برنامه‌ریزی دشمنان را در حوزه جوانان خنثی می‌کند.

مشاور استاندار و رئیس کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی اظهار داشت: موضوع انتخابات در کشور به عنوان مصداق تبلور و تاثیر اراده فراگیر ملت در تعیین سرنوشت سیاسی خود در مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران بسیار با اهمیت است و همین امر حضور گسترده اقشار مختلف در انتخابات 24 خرداد ماه را ضروری می‌کند.

پاکپور گفت: برگزاری انتخابات مطلوب در عرصه مقابله با دشمنان نظام ، دشمن شکن، در عرصه بین‌المللی ،تقویت کننده توان دیپلماسی کشور، در عرصه بیداری اسلامی ، الهام بخش و در درون کشور ، بستری برای ایجاد نشاط اجتماعی و تسریع در رسیدن به اهداف است.

انتهای پیام/87003/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول