اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان امسال؛

26 بقعه گلستان نشاط معنوی به جوانان می‎بخشد

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از افزایش کمّی اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و گفت: سال گذشته طرح نشاط معنوی در 21 بقعه استان برگزار شد و امسال به 26 بقعه افزایش خواهد یافت.

26 بقعه گلستان نشاط معنوی به جوانان می‎بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسن دارابی امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: طرح تابستانی نشاط معنوی که با هدف غنی‎سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان، برنامه‎ریزی شده است در سال‌جاری از رشد کمّی و کیفی بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی در خصوص اجرای برنامه‎های طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان بیان داشت: کلاس‎های تبلیغی، ورزشی، هنری، گلدوزی، نقاشی، ورزشی، اردوهای تفریحی و زیارتی برای دانش‎آموزان دختر و پسر در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان پیش‎بینی شده است.

استقبال از طرح نشاط معنوی در گلستان راضی‎کننده است

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اینکه اساتید این دوره از کلاس‎ها اعزامی از قم و بومی استان هستند، خاطرنشان کرد: در کلاس‎های آموزشی علاوه بر مربیان اعزامی از مربیان بومی استان اعم از روحانی یا غیرروحانی بهره‎مند خواهیم شد.

دارابی استقبال از طرح نشاط معنوی را در گلستان مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: در این طرح سعی شده فقط به مباحث درسی پرداخته نشود بلکه کلاس‎ها به صورت تلفیقی تدارک دیده شده است تا دانش‎آموزان استقبال بیشتری نسبت به گذشته نشان دهند.

وی در خصوص هزینه کلاس‎های آموزشی طرح نشاط معنوی گفت: هزینه ثبت‎نام هر فرد 10 هزار تومان است اما نحوه دریافت آن به شهرستان‎ها واگذار شده و متناسب با شرایط افراد می‎توانند هزینه کمتری از شرکت‎کنندگان دریافت کنند.

استقبال از طرح نشاط معنوی به 2 هزار نفر می‎رسد

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه در سال گذشته نزدیک به یک‎هزار نفر در طرح تابستانی نشاط معنوی شرکت داشتند، اظهار داشت: اکثر افراد شرکت‎کننده در این کلاس‎ها مربوط به دختران بوده است.

دارابی ابراز امیدواری کرد به لحاظ افزایش کمّی در اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان، پیش‎بینی می‎شود آمار استقبال‌کنندگان از این طرح به یک‎هزار و 500 الی 2 هزار نفر هم برسد.

‎ انتهای پیام/83001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول