اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

حمایت جوانان و فعالان دانشجویی قم از ولایتی

جمعی از جوانان و فعالان دانشجویی قم با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از علی اکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

حمایت جوانان و فعالان دانشجویی قم از ولایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این بیانیه آمده است: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی آوردگاهی است که دوستداران و داوطلبان خدمت به نظام و ملت، توان، تجربه و برنامه‌های خود را به میدان قضاوت عمومی آورده و نقش خود را در پیشرفت و اعتلای کشور و گسترش اهداف انقلاب اسلامی جستجو می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی چهارمین دهه از حیات خود را در حالی سپری می‌کند که انبوهی از مدیران و خدمت‌گزاران آن دارای کوله باری از توان و تدبیر بوده و همین امر انتخاب رئیس جمهور آینده، که باید توان بهره‌برداری از ظرفیت‌های اجرایی و نخبگان کشور را دارا باشد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امروز ایران اسلامی نیازمند فردی است که بتواند خردمندانه از تمام نیروهای توانمند و متعهد در گوشه گوشه ایران اسلامی استفاده کند.

در این بیانیه تاکید شده است: بدون تردید بار دیگر ملت شریف ایران اسلامی می‌رود تا در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار جمهوریت نظام جمهوری اسلامی بیفزاید و با خلق حماسه سیاسی، بلوغ و بصیرت خویش را به نمایش بگذارد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در همین راستا جمعی از جوانان و فعالان دانشجویی استان قم شهر خون و قیام همچون مقاطع حساس دیگر نظام در کنار سایر اقشار مردمی حمایت خویش را از کاندیداتوری کاندیدای متعهد، باتجربه، باتقوا، ولایتمدار، قانون‌مدار و دانشمند فرزانه جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی اعلام داشته و حضور ایشان را فرصتی مغتنم برای ایران و ملت شریف ایران در شرایط حساس کنونی می‌دانیم و از ملت سرافراز و با بصیرت ایران اسلامی می‌خواهیم با رأی خویش به دکتر ولایتی آینده‌ای روشن و پر از امید برای میهن عزیزمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول