اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

ادارات برای توسعه شهرستان خوی برنامه‌ریزی کنند

فرماندار خوی از مسئولان ادارات دولتی خواست برای توسعه خوی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند.

ادارات برای توسعه شهرستان خوی برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خوی صبح امروز با حضور دبیر کمیته برنامه‌ریزی اداره کل برنامه‌ریزی و بودجه استانداری و روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

غلامحسین عماری، فرماندار خوی در این جلسه با اشاره به میزان تخصیص اعتبارات در سال 91 و برنامه‌های سال 92، اظهار داشت: باید مدیران با مدیریت منابع اعتباری شهرستان و پیگیری‌های مستمر، کنترل و نظارت بر پروژه‌ها حداکثر تلاش خود را برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها به کار گیرند.

عماری با اشاره به مراحل سه‌گانه برنامه‌ریزی گفت: ادارات دولتی باید برای دستگاه خود در راستای توسعه و رشد شهرستان برنامه‌ریزی نمایند.

فرماندار خوی اظهار داشت: افتتاح پروژه، بهره‌برداری پروژه و در اختیار گذاشتن آن در جامعه هدف مورد نظر پروژه است و پروژه‌ها نیز بر اساس نیازهای مردم و در راستای برطرف کردن مشکلات مردم شناسایی و پیگیری می‌شوند.

گفتنی است در این جلسه دستگاه‌های اجرای گزارشی از میزان اعتبار تخصیص داده شده و وضعیت پروژه‌های عمرانی در سال 91 ارائه کردند.

انتهای پیام/61001/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول