اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون

703 طرح توسعه کشاورزی در ملایر مصوب شده است

فرماندار ویژه ملایر از تصویب 703 طرح توسعه کشاورزی در ملایر خبر داد.

703 طرح توسعه کشاورزی در ملایر مصوب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی ملایر با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه کشاورزی در ملایر روند مطلوبی را از ابتدا تاکنون داشته است، اظهار داشت: توسعه بخش کشاورزی در اشتغالزایی و تولیدات داخلی کشور بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به شعار امسال مقام معظم رهبری یکی از مظاهر حماسه اقتصادی را توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: همه مواردی که برای توسعه کشاورزی از سوی دولت مصوب شده، باید اجرایی شود.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: کشاورزی باید از حالت سنتی به سمت صنعتی شدن و استفاده از وسایل و تجهیزات مکانیزه در شهرستان پیش رود که این امر هم در روند تولید بیشتر محصولات و درآمدزایی کشاورزان نقش بسزایی را دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح توسعه بخش کشاورزی تاکنون 703 طرح در ملایر تصویب شده است، اذعان داشت: از این تعداد، 455 طرح با اعتباری بیش از 16 میلیارد و 300 میلیون تومان در شعب بانک‌های کشاورزی شهرستان مصوب شده است.

وی ابراز داشت: 442 طرح با اعتبار 16 میلیارد و 100 میلیون تومان نیز در بانک‌های کشاورزی شهرستان عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات آن صورت گرفته که زمینه اشتغال 582 نفر را در شهرستان فراهم کرده است.

فرماندار ملایر به مشکل تخصیص آب برای طرح‌های توسعه کشاورزی  اشاره کرد و افزود: در این راستا مدیریت جهاد کشاورزی باید برنامه‌ریزی لازم را داشته و مشکلات آب کشاورزان را رفع کند.

مدیر  اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ملایر نیز گفت: تاکنون 4 هزار و 266 نفر متقاضی برای برخورداری از تسهیلات طرح‌های توسعه کشاورزی در شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

مرتضی سلطان‌محمدی بیان داشت: از 21 هزار و 238 نفر متقاضی ثبت نامی در استان 14 درصد مربوط به این شهرستان ملایر است که انجام راستی آزمایی 3 هزار و هشت نفر از متقاضیان ملایر انجام شده و یک هزار و 607 نفر از این تعداد برای اخذ تسهیلات توسعه کشاورزی به جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شده‌اند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی ملایر نیز از تصویب 57 طرح توسعه بخش کشاورزی برای تخصیص آب خبر داد و گفت: از این تعداد، 50 طرح معرفی و هفت طرح دارای مشکل است.

نبی‌الله احمدی متذکر شد: در سال گذشته نیز دو طرح بزرگ توسعه کشاورزی ملایر نیز با بیش از 12 میلیارد تومان تسهیلات معرفی شده که اعتبار آن از محل صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول