اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پالایشگاه دوم پارس جنوبی خبر داد

ارائه 187 مقاله مجتمع گازی در همایش سراسری توسعه پایدار

سرپرست پالایشگاه دوم پارس جنوبی از ارائه 187 مقاله مجتمع گازی در همایش سراسری توسعه پایدار خبر داد.

ارائه 187 مقاله مجتمع گازی در همایش سراسری توسعه پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه محمد زردویان صبح امروز در تشریح جزییات حضور مجتمع گازی در همایش توسعه پایدار اظهار داشت: مجتمع گازی پارس در دومین همایش تولید پایدار گاز حضوری خوب و ارزشمند داشت و به موفقیت‌های خوبی نیز رسیدیم.

وی ضمن ابراز رضایت از مشارکت بالای کارکنان مجتمع گفت: در مجموع 513 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که 52 مقاله برای ارائه پذیرش شدند و مجتمع گاز پارس جنوبی با 187 مقاله ارسال شده و 28 مقاله پذیرش شده برای ارائه بیشترین سهم را به خود اختصاص داد.

زردویان خاطر نشان کرد: از 28 مقاله پذیرفته شده مجتمع 5 مقاله در بخش منابع انسانی، 4 مقاله در بخش ایمنی بهداشت و محیط زیست، 6 مقاله در بخش فرآیند، 3 مقاله در بخش مکانیک، 2 مقاله در بخش برق، 4 مقاله در بخش ابزار دقیق و 1 مقاله در بخش بازرسی فنی بود، ضمن اینکه 3 مقاله نیز به عنوان مقاله‌های رزرو پذیرش شدند.

وی اضافه کرد: مجموع نویسندگان 28 مقاله پذیرش شده 65 نفر بودند که به تفکیک 51 نفر از همکاران مرد و 14 نفر از همکاران زن شاغل در مجتمع هستند.

سرپرست پالایشگاه دوم پارس جنوبی بیان کرد: این میزان مشارکت بالا نشانگر دستاوردهای علمی و عملی مطلوبی در تمام زمینه‌های مرتبط با تولید پایدار است و امیدوار هستیم در همایش‌های آتی ضمن حفظ رویه موجود، مشارکت بیش‌تری را شاهد باشیم.

زردویان با اشاره به وظایف کمیته مشارکت در همایش تولید پایدار گاز گفت: این کمیته با هدف انجام هماهنگی‌های لازم با دبیرخانه همایش و کمک به پذیرفته‌شدگان در همایش تشکیل شد که با برگزاری جلسه‌های هم‌اندیشی سعی شد در افزایش کیفیت ارایه مقالات تاثیر مثبتی ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: همایش امسال به لحاظ فنی بسیار خوب و کاربردی بود به‌گونه‌ای که جنبه‌های استفاده از مباحث علمی و تخصصی در واحدهای عملیاتی و اجرای اصول فنی در آن بسیار مشهود و ارزشمند بود، به همین دلیل مقاله‌های ارایه شده فراتر از طرح مباحث علمی بوده و به مصداق‌های عملی و ملموس تبدیل شده و در نهایت تاثیر بارزی را در افزایش بهره‌وری، مقادیر تولیدی و کیفیت‌ فرآیندها شاهد بودیم.

نماینده مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در کمیته مشارکت در همایش تولید پایدار گاز افزود: همایش به لحاظ پشتیبانی و ساماندهی اجرایی نیز در سطح بسیار خوبی برگزار شد و از زحمات کمیته‌ اجرایی همایش و تمامی دست‌اندرکاران و مسئولان محترم مرتبط با همایش در پالایشگاه پارسیان و مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران تقدیر و تشکر ویژه‌ای می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول