اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی:

توسعه راه‌ها نقش اساسی در توسعه خراسان‌رضوی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: توسعه راه‌ها به عنوان اساسی‌ترین عامل زیربنایی، نقش اساسی در توسعه خراسان‌رضوی دارد.

توسعه راه‌ها نقش اساسی در توسعه خراسان‌رضوی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، محمدرضا قلندر در بازدید از محور مشهد ـ فریمان با تأکید بر تکمیل پروژه‌های مهم راهسازی در استان اظهار کرد: راه و انرژی به عنوان دو مؤلفه اصلی برای سرمایه‌گذاری در کشور به شمار می‌رود که باید به نحو احسن از این دو سرمایه استفاده کرد.

وی ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی موضوعات مهم بسیاری وجود دارد که سرمایه‌گذاری در آنها سبب رشد و توسعه کشور و استان می‌شود به طوری که شکل‌گیری و توسعه راه‌های اصلی به ویژه در استان خراسان‌رضوی به دلیل موقعیت این استان سبب گسترش و توسعه راه‌ها و تسهیل در عبور و مرور می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی تصریح کرد: سرعت، دقت و صحت در کارهای راهسازی به عنوان سه شاخصه اصلی در پروژه‌های راهسازی مورد توجه است که این سه اصل باید به صورت همزمان در یک پروژه راهسازی به کار گرفته شود.

قلندر افزود: همزمان با اقدامات بلند مدت در ارتباط با ارتقای شاخص‌های بهره‌مندی از راه‌های مواصلاتی در خراسان‌رضوی که از جمله آن می‌توان به احداث بزرگراه‌ها و ارتقای راه‌های فرعی به اصلی نام برد، به منظور رفاه حال استفاده کنندگان و ایمنی بیشتر جاده‌ها اقدامات زود بازده‌ای نیز در دستور کار این اداره کل بوده که با توجه به اعتبارات موجود در محورهای مختلف استان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر نسبت به ایمن‌سازی محورهای ارتباطی گفت: از جمله اقدامات زود بازده در این حوزه می‌توان به رفع نقاط پر حادثه با اجرای عملیات مختلف همچون ایجاد باند کندرو، تعریض و خاکبرداری در قوس‌ها جهت افزایش شعاع دید رانندگان اشاره کرد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول