اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

عملکرد صندوق توسعه کشاورزی اعتمادآفرین باشد

فرماندار فردوس گفت: عملکرد صندوق توسعه بخش کشاورزی باید سبب ایجاد اعتماد متقابل بین مدیران و کشاورزان شود.

عملکرد صندوق توسعه کشاورزی اعتمادآفرین باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی‌مقدم ظهر امروز در جمع نخبگان بخش کشاورزی فردوس اظهار داشت: صندوق توسعه بخش کشاورزی اهداف و ویژگی‌های خاص و مطلوبی دارد که از مهم‌ترین این ویژگی‌ها پرداخت تسهیلات و انجام کار اقتصادی است.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف تعاونی‌ها طی سال‌های گذشته در شهرستان فردوس افزود: باید بین مدیران صندوق توسعه بخش کشاورزی و بهره‌برداران این بخش اعتماد متقابل وجود داشته باشد و کشاورزان نیز برای دریافت تسهیلات به بروکراسی اداری دچار نشوند.

فرماندار فردوس استفاده از نیروهای خلاق، فعال و مبتکر در حوزه اقتصادی، دقت کافی در بازسازی منابع و استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود را از جمله شروط موفقیت صندوق توسعه بخش کشاورزی دانست و تصریح کرد: صندوق توسعه بخش کشاورزی منابع مردم را جمع‌آوری و با کمک دولت تسهیلات ارزان قیمت به تشکل‌های کشاورزی پرداخت می‌کند.

مشارکت 49 درصدی دولت در صندوق توسعه بخش کشاورزی

رجبی‌مقدم با اشاره به مشارکت 49 درصدی دولت در صندوق توسعه بخش کشاورزی یادآور شد: 51 درصد سرمایه صندوق توسط مردم و 49 درصد نیز توسط دولت تامین می‌شود و 80 درصد مدیریت آن نیز به عهده خود مردم است.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 342 نفر در شهرستان فردوس عضو صندوق توسعه بخش کشاورزی هستند که با مشارکت دولت مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان سرمایه‌گذاری در این صندوق انجام شده است.

فرماندار فردوس متذکر شد: صندوق توسعه بخش کشاورزی علاوه بر پرداخت سریع و آسان تسهیلات ارزان قیمت به تشکل‌های تولیدی سبب ایجاد وفاق، همدلی و انسجام بین تشکل‌های تولیدی بخش کشاورزی نیز می‌شود.

رجبی‌مقدم بالا بردن نرخ بهره‌وری، زمان‌بندی مناسب توزیع تسهیلات، سپردن کار مردم به مردم و سهیم کردن تولید کنندگان و بهره‌برداران در فرآیند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را از جمله کارکرد‌های صندوق توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد.

انتهای پیام/69007/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول