به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدعلی صنیعینژاد، توسعه سامانه تلفنی متمرکز 122 از شش شهر در سال 90 به 25 شهر را در راستای تسهیل و تسریع خدمات به مشترکین عنوان کرد و افزود: تلاش برای جذب رضایت بیشتر مردم از خدمات صنعت آب و رسیدگی به موقع به امور مردم از اولویتهای مهم آبفای خوزستان در سال حماسه سیاسی و اقتصادی است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آبفای خوزستان بیش از 6 هزار کیلومتر شبکه آب و 2 هزار و 760 کیلومتر شبکه فاضلاب و با بیش از 570 هزار اشتراک را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: با بهرهگیری از سیستم جدید و تحت وب در این سامانه مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان نسبت به سیستم قبلی به شدت کاهش یافته و این اقدام به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین استان صورت گرفته است.
رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با تاکید بر پاسخگویی سریع و دقیق کاربرهای سامانه 122 در مورد موضوعات مختلف آب و فاضلاب بیان کرد: پس از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعا آدرس به منظور اعزام اکیپ تعمیراتی به واحد اتفاقات اداره مربوطه ابلاغ و در همان ساعات اولیه نسبت به رفع مشکل اقدام لازم صورت میپذیرد.
وی ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همکاری با این سامانه و گزارشات به موقع به این مرکز که باعث تسریع در کار و جلوگیری از هدر رفت آب شدهاند، اظهار داشت: این سامانه پل ارتباطی مردم و شرکت آبفا خوزستان است و کارکنان و مدیران این شرکت خود را در مقابل مردم پاسخگو میدانند.
گفتنی است سامانه تلفنی متمرکز 122 آبفا خوزستان با 6 شهر آبادان، خرمشهر، دزفول، بندرامام، شوشتر و گتوند در سال 90 پایه گذاری شد و با تلاش همکاران به 23 شهر مسجدسلیمان، دزفول، رامشیر، ماهشهر، بندرامام، چمران، شادگان، آغاجاری، آبادان، خرمشهر، امیدیه، ایذه، رامهرمز، سوسنگرد، لالی، گتوند، هندیجان، گتوند، رامشیر، باغملک، شوشتر، اندیمشک، و بهبهان توسعه داده شده است و به زودی در هویزه و بستان نیز راهاندازی خواهد شد.
انتهای پیام/72001/ر/گ1003