اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

تصویب 7 طرح زیربنایی در راستای رشد و توسعه اقتصادی خراسان‌رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از تصویب هفت طرح زیربنایی با رویکرد توسعه فعالیت‌های کشاورزی، دامداری و اشتغالزایی در چند شهرستان خبر داد.

تصویب 7 طرح زیربنایی در راستای رشد و توسعه اقتصادی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسن واحدی در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی خراسان‌رضوی اظهار کرد: هفت طرح زیربنایی با رویکرد توسعه فعالیت‌های کشاورزی، دامداری و اشتغالزایی در چند شهرستان خراسان‌رضوی تصویب شده است.

وی افزود: این طرح‌ها پس از دریافت پاسخ مثبت استعلام شرکت‌های خدمات‌رسان از قبیل آب، برق و گاز و رعایت اصول و مباحث فنی مهندسی مورد تایید قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی در ارتباط با طرح‌های مصوب این کارگروه اظهار داشت: احداث دو واحد مرغداری، طرح ساماندهی مشاغل مزاحم در قالب واحدهای پرنده‌فروشان، احداث ترمینال ضبط پسته و احداث دو مجتمع خدماتی رفاهی در حریم شهر تربت‌حیدریه و قوچان از جمله این طرح‌ها است.

واحدی دیگر طرح مصوب شده را احداث یک مجموعه ورزشی سوارکاری در شهرستان طرقبه شاندیز معرفی کرد و گفت: شرط موافقت اعضای کارگروه با ایجاد این مجموعه اخذ تاییدیه از راه و شهرسازی در مورد مسیر دسترسی و همچنین موافقت شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان است.

وی طرح ایجاد دامداری در اراضی مربوطه را نیز منوط به رعایت کامل اصول مورد تصویب کارگروه ستاد کشاورزی استان دانست و خاطرنشان کرد: 15 اصل در این کارگروه به تصویب رسیده که در صورتجلسه کارگروه امور زیربنایی قید شده و در فرصت مقتضی به تصویب می‌رسد.

واحدی موافقت کارگروه با احداث یک مجتمع رفاهی خدماتی در شهرستان قوچان و تربت‌حیدریه را منوط به اخذ تاییدیه از اداره کل راه و شهرسازی دانست و گفت: این مجتمع باید به عنوان یک ایستگاه برای آماده‌سازی زائران پیاده و سواره به منظور ورود به حریم رضوی عمل کند.

انتهای پیام/70005/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول