اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخی مدیران در امور توسعه کهگیلویه و بویراحمد کارشکنی می‌کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روند امور به گونه‌ای است که گویا برخی مدیران نمی‌خواهند کاری برای توسعه این استان انجام دهند و به جای پیش بردن کارها در روند انجام آن‌ها کارشکنی می‌کنند.

برخی مدیران در امور توسعه کهگیلویه و بویراحمد کارشکنی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، چهارمین نشست ستاد اجرایی بخش معدن در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا و به ریاست استاندار برگزار شد.

در این نشست پر حرف و حدیث، سید حسین صابری با انتقاد از شیوه مدیریتی برخی رؤسای دستگاه‌های اجرایی گفت: روند امور به گونه‌ای است که گویا برخی مدیران نمی‌خواهند کاری برای توسعه این استان انجام دهند و به جای پیش بردن کارها در روند انجام آن‌ها کارشکنی می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در مورد واگذاری معدن فسفات چرام و مشکل واگذاری زمین محل اکتشاف این معدن سخن می‌گفت، ادامه داد: هشت سال است این زمین را به یک نفر واگذار کردند و در این مدت یادشان رفته که مدیر هستند و مسئول وصول حقوق دولت و امروز که یک نفر دیگر پیدا شده که از این معدن بهره‌برداری کند برخی با پیش کشیدن بدهی شرکت مکتشف قبلی سعی در کارشکنی در امور دارند که این وضع حداقل برای من غیرقابل تحمل است.

صابری با بیان اینکه واگذاری جدید نفی کننده وصول بدهی گذشتگان نیست، عنوان کرد: آقایان مدیر بروند و حق بهره‌برداری را از شرکت قبلی بگیرند ولی در روند واگذاری این معدن به شرکت جدید کارشکنی نکنند هر چند من بعید می‌دانم که برای دریافت حق بیت‌المال بتوانید کاری کنید.

وی تأکید کرد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی تا پنجم خرداد فرصت دارد که این عرصه را واگذار کند در غیر این‌صورت خودم وارد می‌شوم و قرارداد جدید را با شرکت متقاضی می‌بندم.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تأسف از برخی کارشکنی‌ها در راه توسعه این استان تصریح کرد:‌ با این روحیه مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد از بند محرومیت رهایی نخواهد یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: آیا انصافاً با این وضع امیدی به ورود سرمایه‌گذار به این استان هست.

وی افزود: از نخستین استان‌هایی بودیم که ستاد اجرایی بخش معدن را راه‌اندازی کردیم و امروز در چهارمین جلسه آن تصمیماتی برای بهره‌برداری از معادن کهگیلویه و بویراحمد أتخاذ شد.

گفتنی است، داریوش دیودیده، رئیس سازمان صنعت و معدن نیز در این نشست از شروع مطالعات تکمیلی معادن این استان در چهار نقطه خبر داد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده از ظرفیت معادن خود به طور جدی به میدان آمده است.

وی تصریح کرد:‌ به‌زودی فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای اکتشاف این معادن انجام می‌شود.

انتهای پیام/82005/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول