اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قرچک:

انتخابات مظهر همبستگی و اتحاد ملت ایران اسلامی است

فرماندار شهرستان قرچک، انتخابات را مظهر حماسه سیاسی دانست و گفت: انتخابات نماد اتحاد ملت ایران اسلامی است.

انتخابات مظهر همبستگی و اتحاد ملت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی در جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در مورد اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات در کشور ما مظهر حماسه سیاسی است و در نهایت مظهر اقتدار نظام اسلامی است.

فرماندار شهرستان قرچک بر زمینه‌سازی حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات پیش‌رو تأکید کرد و افزود: انتخابات  نمونه عادی دموکراسی در جامعه اسلامی است.

وی به عملیات روانی دشمن در جهت تحریم انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن با همه امکانات خود در جهت کمرنگ نمودن انتخابات تلاش می‌کند؛ مردم نیز با هوشیاری کامل همچون گذشته با حضور گسترده در انتخابات دشمن را نابود خواهند کرد.

ریاحی افزود: حماسه سیاسی از مأموریت‌های اصلی است و یکی از مصادیق اصلی آن برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است که لازمه تحقق این امر به کارگیری توان و همه تلاشمان در جهت صیانت و سلامت کامل از آرای مردم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان داشت: انتخابات مظهر همبستگی و اتحاد ملت ایران اسلامی است که مردم غیور کشورمان با شرکت گسترده خود در انتخابات خردادماه سال جاری، بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

ریاحی، رعایت اصل بی‌طرفی‌، تقوا، ولایت‌مداری و خداترسی را سرلوحه کار هیئت‌های اجرایی انتخابات خواند و افزود: باید تلاش کنیم تا انتخابات را بر پایه قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار کنیم و قانون باید فصل‌الخطاب همه برنامه‌های انتخاباتی باشد تا حضور پرشور مردم را مهیا کرده و حماسه سیاسی سال 92 را رقم بزنیم.

این گزارش حاکی است؛ جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان قرچک با حضور رضا ریاحی، فرماندار شهرستان قرچک برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول