اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین:

انتخابات با 2 هزار و 288 شعبه در استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 2 هزار و 288 شعبه اخذ رأی در استان قزوین خبر داد.

انتخابات با 2 هزار و 288 شعبه در استان قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، سید جمال‌الدین حسینی با اعلام این خبر افزود: در 24 خرداد سال جاری انتخابات ریاست جمهوری در یک هزار و 163 شعبه و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در یک هزار و 125 شعبه اخذ رأی در استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین تصریح کرد: از یک هزار و 163 شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری 625 شعبه به مناطق شهری و 538 شعبه به مناطق روستایی اختصاص می‌یابد.

حسینی با بیان اینکه از این تعداد 999 شعبه ثابت و 164 شعبه سیار هستند، عنوان کرد: در شهرستان‌های قزوین 620 شعبه، آبیک 73 شعبه، البرز 119 شعبه، بویین زهرا 134 شعبه، تاکستان 169 شعبه و آوج 48 شعبه کار اخذ رأی را در انتخابات ریاست جمهوری انجام می‌دهند.

وی در خصوص تعداد شعب اخذ رأی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قزوین بیان داشت: از یک هزار و 125 شعبه اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین 237 شعبه در شهرستان قزوین، 42 شعبه در شهرستان آبیک، 15 شعبه در شهرستان البرز، 94 شعبه در شهرستان بویین زهرا 73 شعبه در شهرستان تاکستان و 39 شعبه در شهرستان آوج کار اخذ رأی را در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان قزوین برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول