اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

حضور در انتخابات تئوری‌های سرمایه‌داری غرب را به چالش می‌کشد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در حالی که نظام‌های سیاسی و اقتصادی غرب سعی بر دیکته‌کردن تئوری‌های سرمایه‌داری به نقاط مختلف جهان دارند، می‌توان با شرکت در انتخابات و حماسه‌سازی این نظام‌ها را به چالش کشید.

حضور در انتخابات تئوری‌های سرمایه‌داری غرب را به چالش می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در پنجمین یادواره شهدای منطقه بلبان‌آباد در مسجد جامع شهر بلبان‌آباد اظهار کرد: تحریم‌ها و فشارهای وارد جهان استکبار بر ملت ایران این مردم مقاوم‌تر از گذشته کرده است و مردم فهیم ایران اسلامی 34 سال در کلاس انقلاب آبدیده شده و دشمن‌ها را به خوبی می‌شناسند.

وی گفت: حضور در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و به صحنه‌آمدن و خلق حماسه سیاسی تیر به سوی دشمنان اسلام و پیامبر و نظام است که باید مردم به این نکات حساس و سرنوشت‌ساز در انتخابات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان گفت: تحریم طراحی‌شده علیه ایران اسلامی موجب شد در بخش‌هایی که نیازمند کشورهای خارجی بودیم خودکفا شده و عزت و اقتدار نظام اسلامی را چند برابر کنیم.

که اکنون ایران اسلامی در صادرات غیرنفتی خودکفا وامروز ما می توانیم به عنوان کشوری که مواد نفتی را به مواد پتروشیمی تبدیل کرده وبه کشورهای خارجی صادر کنیم که این نشان عزت و اقتدار است در سایه حضور مردم که هر وقت لازم بوده حماسه خلق کرده‌اند به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اظهار داشت: در حالی که نظام‌های سیاسی و اقتصادی غرب سعی بر دیکته‌کردن تئوری‌های سرمایه‌داری به نقاط مختلف جهان دارند، می‌توان با حماسه‌سازی در ابعاد اقتصادی در داخل کشور این نظام‌ها را به چالش کشید.

وی افزود: ملت ایران با خلق حماسه‌های ماندگار در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی بیش از پیش چهره ننگین غرب را برای جهانیان آشکار می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد واجد شرایط و اصلح نمود عینی خلق حماسه سیاسی بوده چرا که انتخابات‌ مظهر حضور مردم‌ و آزادی‌ ملت‌ ایران‌ در تعیین سرنوشتشان است.

وی در ادامه اظهار داشت: نام شهید برای همیشه تاریخ زنده و جاوید خواهند ماند چرا که شهدا ولایت خدا را قبول کرده و خداوند نیز سرپرستی آنها را پذیرفته است.

وی مردم بلبان‌آباد را مردمی شهیدپرور و انقلابی دانست و از مسئولان اجرایی استان و شهرستان خواست به مشکلات و تنگناهای موجود در این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با اشاره به مصوبات سفر پر خیر برکت مقام معظم رهبری در استان کردستان گفت: کل اعتبارات مصوبه سفری به استان کردستان 800 میلیارد تومان بوده که این رقم اکنون در استان کردستان به 1700 میلیارد تومان رسیده است که نشان از عشق و علاقه معظم‌له به این استان شهید پرور است.

فرماندار دهگلان نیز در این مراسم گزارشی از اجرائی مصوبات سفر رهبری به استان کردستان در این شهرستان ارائه داد و گفت: ایجاد فضاهای ورزشی در شهرها و روستاها، طرح‌های کشاورزی، عمرانی و اجرای طرح هادی روستایی، آسفالت راه روستایی و گازرسانی به 56 روستای این شهرستان، خدمات بهداشتی، احداث مدرسه علوم دینی حضرت امام شافعی (رض) دهگلان و طرح مسکن ولایت و فضاهای آموزشی از جمله مصوبات شاخص این سفر بود که برای اجرا و عملیاتی کردن آنها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کردستان 73 میلیارد تومان هزینه شده است.

محمد رضائی خاطرنشان کرد: هم‌‌اکنون با بهره‌برداری از پروژه‌ها، این شهرستان از نظر عمرانی و توسعه همه‌جانبه متحول شده استرضایی در پایان تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته سفر مقام معظم رهبری به شهرستان دهگلان 15 برابر اعتبارات سالانه این شهرستان است.

انتهای پیام/79013/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول