اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان تأکید کرد

لزوم قانون‌مداری در عرصه انتخابات

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان با تأکید بر لزوم قانون‌مداری در عرصه انتخابات گفت: همه باید قانون را سرلوحه تمام برنامه‌های خود قرار دهند.

لزوم قانون‌مداری در عرصه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین این شهر برگزار شد، بر لزوم قانون‌مداری در عرصه انتخابات تأکید کرد.

باریک‌بین اظهار داشت: ملت ایران باید در این انتخابات نیز مانند انتخابات گذشته با حضور گسترده و باشکوه خود، جواب بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدهند.

*دشمنان نظام از حضور جوانان در مساجد وحشت دارند

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از حضور مردم به ویژه جوانان در مساجد وحشت دارند و برای کاهش آن تلاش می‌کنند، افزود: دشمنان در مسیر رسیدن به این هدف خود تاکنون موفق نبوده‌اند و از این پس نیز به موفقیت نمی‌رسند.

امام جمعه قزوین با اشاره به برگزاری مراسم معنوی و عبادی اعتکاف در استان قزوین همزمان با سراسر کشور، ادامه داد: بخشش گناهان مهم‌ترین چیزی است که در این سه روز باید از خداوند خواسته شود.

باریک‌بین حضور نوجوانان و جوانان در این چند روز را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: آنچه در این مراسم معنوی مشاهده می‌شود و موجبات خرسندی را فراهم می‌کند، حضور گسترده و چشمگیر نوجوانان و جوانان در مراسم اعتکاف است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد و به ویژه مراسم اعتکاف موجب می‌شود که دشمنان نتوانند عقاید و فرهنگ آن‌ها را به تسلط درآورند.

*آمادگی صدا و سیمای قزوین برای پوشش برنامه‌های مذهبی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین نیز در این دیدار بیان کرد: این مرکز آمادگی لازم را برای پوشش مراسم معنوی اعتکاف را دارد.

ابوالحسن صادقی جهانی افزود: به منظور پوشش برنامه‌های مذهبی که در سطح استان برگزار می‌شود، از تمام ظرفیت‌های موجود در صدا و سیمای مرکز قزوین برای انعکاس مطلوب این برنامه‌ها استفاده شود.

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز در این برنامه با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در سطح استان گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مساجد استان قزوین با هماهنگی ستاد اعتکاف آماده میزبانی از معتکفان هستند.

انتهای پیام/77010/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول