اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان:

حفظ امنیت انتخابات بالاترین خدمت پلیس به جامعه است

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پلیس گیلان گفت: حفظ امنیت انتخابات و برقراری آرامش بالاترین خدمت پلیس به جامعه است.

حفظ امنیت انتخابات بالاترین خدمت پلیس به جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام کریم رجبی امروز در جمع پرسنل انتظامی گیلان با اشاره به جایگاه و اهمیت خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: پیامبر (ص) فرمود کسانی که برای برآوردن حوائج مردم می‌کوشند بندگان برگزیده خداوند محسوب می‌شوند و این بندگان فریادرس از عذاب الهی در امان هستند.

وی گفت: در آموزه‌های دینی و سیره اولیای الهی پس از انجام واجبات، برترین وسیله تقرب به خداوند متعال خدمت کردن به مردم و خدمت در نیروی خدمتگزار انتظامی است که فرصت مغتنم برای قرب الهی را فراهم می‌آورد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی پلیس گیلان سود رساندن به مردم را عبادت اجتماعی خواند و تصریح کرد: این سود رساندن می‌تواند عبادت فردی را به اوج رسانده و فرد را خدایی کند.

وی با بیان اینکه اسلام مدلی برای خدمت‌رسانی به مردم ارائه می‌دهد، اذعان کرد: خدمت به مردم از اساسی‌ترین کارهای نیک و عبادت خداوند است.

رجبی از نگاه علی (ع) احسان و خدمت به مردم را در رأس ایمان دانست و تصریح کرد: انتخابات پیش رو نیز در حوزه پلیس به معنای خدمت کردن است و بالاترین خدمت اینکه امنیت و آرامش را در جامعه به منصه ظهور برسانیم.

وی به اهمیت تلاوت قرآن اشاره کرد و افزود: در روز قیامت خطاب می‌شود که با تلاوت آیه‌ای از قرآن کریم بر رتبه معنوی انسان در عالم باقی افزوده می‌شود.

این مسئول، طرح حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم را برنامه‌ای ارزشمند خواند که با تدابیر و مشوق‌های خوبی از طرف شورای عالی قرآنی استان برای کارکنان پلیس و خانواده‌های آنها در دستور کار قرار دارد.

وی عمل به آموزه‌های دین مبین اسلام و تلاش و جدیت در خدمت‌رسانی به مردم را نقشه راه رسیدن به خداوند متعال و عامل عاقبت به خیری در آخرت ذکر کرد.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول