اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی:

باید در شرایط کنونی از بداخلاقی‌های انتخاباتی به شدت پرهیز شود

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کرد.

باید در شرایط کنونی از بداخلاقی‌های انتخاباتی به شدت پرهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری توصیه نامه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اینکه تمام سلیقه‌ها و جریان‌های معتقد به نظام جمهوری اسلامی حق و وظیفه خود را تشخیص دادند و در انتخابات ثبت‌نام کردند جای تقدیر دارد.

این بیانیه می‌افزاید: کسانی که به جمهوری اسلامی و استقلال کشور معتقدند، به آینده کشور اهمیت می‌دهند و دلشان برای منافع ملی می‌سوزد به امر امام خامنه‌ای لبیک گفته و گام در عرصه خدمت در کشور گذاشتند؛ این حضور شما مشت محکمی بود به دهان یاوه گویان غربی که در رسانه‌های خود ماه‌ها است جنجال‌آفرینی می‌کنند که گرو‌ه‌های سیاسی در انتخابات شرکت نمی‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در شرایط کنونی اعتقاد داریم از بداخلاقی‌های انتخاباتی باید به شدت پرهیز شود و بدگویی و تهمت زدن، در راه منافع خود و یا نامزد مدنظر، منطبق با اصول و موازین اسلامی نیست و فصل الخطاب قانون است و همه باید تابع قانون و تسلیم رأی قانون باشند و در مقابل آن تمکین کنند و نباید اقدامی صورت گیرد تا قضایای سال 88 تکرار شود؛ آن سناریو و فریبی که توسط دشمن انجام گرفت این بود که برخی نخواستند به قانون و رأی مردم احترام بگذارند.

 این بیانیه می‌افزاید: ما دانشجویان بسیجی ضمن حمایت قاطع از تصمیم قانونی شورای نگهبان، اعلام می‌داریم چنانچه نظر شورای نگهبان بر خلاف فرضیه هریک ازکاندیداهای محترم باشد، باید در برابر قانون تمکین کنند؛ چرا که این نهاد انقلابی ذره‌ای از قانون و شرع عدول نخواهد داشت و دشمنان بیرونی مترصد فرصت و به چالش کشیدن نظام هستند.

این بیانیه می‌افزاید: همچنین خطاب به گروه‌های سیاسی که درخواست‌های مکرر از شورای نگهبان مبنی بر احراز نداشتن صلاحیت برخی کاندیداها داشتند باید بگوییم مگر استقلال شورای نگهبان و قانونگرایی این نهاد بر شما پوشیده است، و این درخواست‌ها تأثیری در تصمیم‌گیری شورای نگهبان ندارد، جز التهاب و جنجال‌آفرینی چیز دیگری عاید نظام نمی‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: خطاب به مردم عزیز و غیور که حدود چهار دهه به پای آرمان‌های انقلاب و رهبری عزیز استوار ایستاده‌اند، خواستاریم که فضای انتخابات را دقیق رصد کنند، از کسانی که می‌خواهند برای نظام چالش ایجاد کنند تبری بجویند و توجه کامل خود را به مراجع قانونی ورهنمودهای ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای داشته باشند تا به حول قوه الهی آراء شما تیری در گلوی دشمنان نظام و خاری در چشم آنانی که روی دیدن انقلاب را ندارند باشد.

انتهای پیام/70004/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول