اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم فرماندار کرج

اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کرج منصوب شدند

با حکم فرماندار کرج اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات این شهرستان منصوب شدند.

اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کرج منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کرج امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مهدی ایران‌نژاد فرماندار کرج طی سخنانی در این جلسه اظهار داشت: در دنیای امروز اطلاع‌رسانی و فعالیت اصحاب رسانه نقش بسیار مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جامعه داشته و این نقش در سال‌های اخیر با افزایش کارکرد رسانه‌ها حساس‌تر شده است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه تکالیف بسیار مهمی بر عهده دارند که در شرایط حساس داخلی و خارجی ایران اسلامی و در آستانه برگزاری دو انتخابات بسیار مهم در کشور این تکلیف خطیر‌تر شده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم و شوراهای شهر و روستا در 24 خردادماه سال جاری تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش بسیاری برای مایوس کردن مردم ایران و عدم برگزاری انتخابات حداکثری انجام داده و می‌دهند و  در این شرایط حساس رسانه‌ها باید با حساسیت بیشتری به تکلیف خود در آگاهی‌بخشی به جامعه و اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف عمل کنند.

* کرج آماده برگزاری انتخابات حداکثری و سالم است

ایران‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش ستاد انتخابات شهرستان کرج برای برگزاری انتخابات آتی گفت: تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی حداکثری، سالم، قانونمند و با مشارکت همه اقشار جامعه فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اعضای 6 کمیته آموزشی، امنیتی، فناوری، حقوقی، پشتیبانی و بالاخره اطلاع‌رسانی انتخاب و با جدیت فعالیت‌ها و وظائف خود را انجام می‌دهند.

فرماندار کرج تاکید کرد: تلاش ما این است که انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری برگزار شده و ملاک عمل تنها قانون انتخابات است.

لازم به توضیح است، در این جلسه فرماندار کرج احکام اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات این شهرستان را امضا و به افراد تحویل داد.

انتهای پیام/2302/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول