اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار صومعه‌سرا:

متولیان انتخابات صومعه‌سرا بی‌طرفانه رفتار کنند

معاون فرماندار صومعه‌سرا گفت: متولیان انتخابات صومعه‌سرا برای حفظ احترام به آرای مردم بی‌طرفانه رفتار کنند.

متولیان انتخابات صومعه‌سرا بی‌طرفانه رفتار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مختار رضایی عصر امروز در جمع مدیران این شهرستان، اظهار کرد: صومعه‌سرا از آمادگی لازم برای برپایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برخوردار است.

وی تصریح کرد: انتخابات با حضور جمع زیادی از کاربران و هیئت‌های اجرایی در شعبه‌های مشخص اخذ رأی در سه بخش مرکزی، میرزا کوچک و تولمات صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد امسال بسیار حساس و مهم است، ادامه داد: حضور باشکوه و با بصیرت ملت به منزله پشتیبانی از نظام و رهبری است.

وی، حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی را موجب تضمین توسعه و پیشرفت کشور دانست.

رضایی با تصریح بر اینکه مشارکت و حضور ملت در پای صندوق‌های رأی یک حق قانونی و شرعی است، خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات اهداف دشمنان و معاندان نظام را نقش بر آب کرده و استکبار جهانی را از نتیجه فتنه‌انگیزی‌های خود مأیوس می‌کند.

وی، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را اصل دینداری خواند و یادآور شد: ملت ولایت‌مدار ایران با عزم و اراده خود در راستای تحقق حماسه سیاسی در انتخابات حضور می‌یابند.

این مسئول تحقق ایجاد حماسه سیاسی را با مشارکت همگانی ملت عنوان کرد و افزود: مشارکت همگانی موجب ورق خوردن برگ زرین دیگری در تاریخ حماسی ایران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ امانتداری و عمل به قانون باید در دستور کار تمام کاندیداهای تأیید صلاحیت شده قرار گیرد، اذعان کرد: بی‌طرفی در اجرای انتخابات باید مد نظر تمام مسئولان اجرایی باشد.

معاون فرماندار صومعه‌سرا، اجرای انتخابات در این شهرستان را بسیار مهم خواند و متذکر شد: متولیان انتخابات صومعه‌سرا در راستای احترام به آرای مردم بی‌طرفانه رفتار کنند.

وی حضور پرشور مردم را محور مهم در انتخابات آینده نام برد و یادآور شد: ایجاد شور و نشاط در بین مردم زمینه‌ساز مشارکت گسترده آنها و مهم‌ترین عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

رضایی در پایان پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون اساسی را امری واجب برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: ملاک و معیار قانون برای تمام مسئولان یکی از عوامل برجسته در تحقق مشارکت گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد است.

انتهای پیام/84003/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول