اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

میزان مشارکت مردم قزوین در انتخابات از میانگین کشوری بیشتر است

استاندار قزوین میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات را به جز یک دوره از میانگین کشوری بالاتر عنوان کرد.

میزان مشارکت مردم قزوین در انتخابات از میانگین کشوری بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات را به جز یک دوره از میانگین کشوری بالاتر خواند و اظهار داشت: این مهم بیانگر بینش عمیق و بصیرت سیاسی بالای مردم استان است.

وی خاطرنشان کرد: بینش عمیق و بصیرت سیاسی بالای مردم از یک سو و اعتماد آنها به خدمتگزاران خود و رضایت از خدمات ارایه شده از طرف دیگر در استان قزوین موجب مشارکت خوب و گسترده مردم در انتخابات بوده است.

استاندار قزوین، همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، عنوان کرد: این دو حماسه لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

عجم با بیان اینکه با خلق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نیز محقق خواهد شد، افزود: توجه به تولید داخلی، سرمایه‌گذاری و اشتغال از زیربناهای تحقق حماسه اقتصادی به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات دولت نهم و دهم در استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: در هشت سال گذشته، قزوین در توسعه بسیاری از شاخص‌ها در ردیف سه استان برتر کشور قرار داشته است.

استاندار قزوین با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب اسلامی به نام پیشرفت و عدالت از سوی مقام معظم رهبری، تحقق این شعار را در سایه وحدت، همدلی و انسجام و تلاش دانست و اظهار کرد: بر این اساس، محرومیت زدایی، تأمین آرامش و رفاه در سایه عدالت و گسترش خدمات به ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته باید محور برنامه‌های مدیران باشد.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول