اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب استحکام نظام می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: حضور مردم در انتخابات موجب استحکام نظام و خلق حماسه سیاسی خواهد شد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب استحکام نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام محسن حیدریان در نشست منتظران مهدی (عج) که در حسینیه شهر بیجار برگزار شد، با اشاره به شعار سال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: استکبار برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کند و مردم با حضور پر شور خود در انتخابات خرداد‌ماه نشان خواهند داد که همواره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند و معتقد هستند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقشه راهی را ترسیم کردند که اگر ملت ایران به درستی در این راه قدم بردارد، هیچ توطئه و تحریمی قادر نخواهد بود مسیر توسعه ایران اسلامی را متوقف کند.

حیدریان همچنین در مورد لوازم تحقق حماسه سیاسی اضافه کرد: ملت آگاه ایران باید تمام تلاش خود را به کار بسته و با عزمی راسخ در عرصه انتخابات حاضر شوند و با خلق حماسه‌ای بزرگ پوزه زیاده‌خواهان جهان را به خاک بمالند.

وی انتخابات پیش‌رو را یکی دیگر از امتحانات ملت ایران برشمرد و با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات گفت: ملت ایران بار دیگر امید دشمنان نظام و انقلاب را به یأس مبدل کرده و در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس خلق حماسه را کاری خارق‌العاده و ارزشمند در مسیر پشتیبانی از نظام در مقابله با تهدیدات دشمنان عنوان کرد و افزود: حماسه سیاسی مورد تأکید رهبری با شرکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تحقق می‌یابد و این حضور پرشور موجب ناامیدی و ناکامی دشمنان خواهد شد.

حیدریان به اختلاف سلایق، بداخلاقی‌ها و فشارهای خارجی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: برخی از افراد تصور می‌کنند مشکل ما مسائل هسته‌ای با غرب است، اما باید این را بدانند که غرب و استکبار جهانی هیچ‌گاه عقاید و برنامه‌های ما را قبول نمی‌کنند، مسئله آنها ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و سال‌های متمادی است از راه‌های مختلف قصد تضعیف این عقاید را دارند اما راه به جایی نخواهند برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس در پایان با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات 92، وظیفه مسئولان و دولت انتخابی را دو‌چندان خواهد کرد چرا که این دولت علاوه بر قدردانی از زحمات مردم باید نقش مهمی را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و به ثمر نشاندن آرمان‌های والای نظام ایفا کند.

انتهای پیام/79015/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول