اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

1200 نفر اجرای انتخابات در درمیان را بر عهده دارند

فرماندار درمیان گفت: حدود ‌هزار و 200 نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در 67 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری می‌کنند.

1200 نفر اجرای انتخابات در درمیان را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در نشست شورای اداری شهرستان درمیان اظهار کرد: مجموع صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری این شهرستان 211 صندوق است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در خردادماه از آمادگی صددرصدی مرزنشینان درمیانی برای خلق حماسه‌ای جاودان در عرصه سیاسی خبر داد.

فرماندار درمیان تصریح کرد: 577 شهروند برای تشکیل شورای اسلامی شهر و روستا در درمیان ثبت‌نام کردند که از این تعداد 521 نفر روستایی و مابقی ثبت‌نام شدگان از چهار شهر شهرستان هستند.

براتی،‌ جلوگیری از برگزاری انتخابات، کاهش مشارکت مردم، اخلال در روند برگزاری انتخابات به شیوه‌های مختلف و انزوای نظام را از مهم‌ترین اهداف دشمن در انتخابات ایران برشمرد و گفت: امروز آزادگان جهان، ایران اسلامی را تنها بیرق برافراشته مستضعفان جهان در مقابل مستکبران زیاده‌خواه نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل می‌دانند.

فرماندار درمیان، ‌دامن ‌زدن به اختلافات، سیاه‌نمایی، ایجاد جو ناامیدی، بحران و ناامنی را از جمله حربه‌های دشمن در برخورد با نظام و ملت انقلابی ایران دانست و افزود: شهروندان بصیر مؤمن و ولایی درمیان همچون گذشته توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

براتی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری هواشناسی شهرستان راه‌اندازی شد و نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان مستقر شده است، تصریح کرد: به زودی نمایندگی محیط زیست در شهرستان درمیان ایجاد می‌شود.

وی از اجرای 13 طرح مکانیزه صنعت آبیاری در سطح 346 هکتار از اراضی درمیان با اعتبار یک‌ میلیارد و 750 میلیون تومان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: همچنین اجرای مکانیزه آبیاری در سطح 700 هکتار دیگر در حال مطالعه است که عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

فرماندار درمیان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از اراضی کشاورزی و حاصل‌خیز شهرستان اراضی موقوفی است، اظهار کرد: ساماندهی موقوفات شهرستان درمیان مستلزم حضور و استقرار نمایندگی این اداره در شهرستان است.

انتهای پیام/69008/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول