اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حیدری:

حضور پرشور در انتخابات یکی از جنبه‌های حماسه سیاسی است

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات، یکی از جنبه‌های حماسه سیاسی است، از همه ادارات و ارگان‌های دولتی خواست تا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد تلاش کنند.

حضور پرشور در انتخابات یکی از جنبه‌های حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری در جلسه شورای فرهنگ عمومی اهواز که در سالن جلسات فرمانداری اهواز برگزار شد با بیان اینکه همه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات، یکی از جنبه‌های حماسه سیاسی است.

وی با اشاره به دستور کار جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: در این جلسه طرح‌ها، برنامه‌ها و پیشنهادات ادارات مختلف برای حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در جلسه بعدی که قرار است طرح‌های دیگری ارائه شود باید پیشنهادات کارشناسی باشند.

به گفته این استاد حوزه علمیه اهواز، طرح‌های ارائه شده باید طوری باشند که عملیاتی شوند نه اینکه در حد حرف و سخنرانی باشد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به طرح‌های اجرا شده توسط برخی ادارات تاکید کرد: همه باید برای ایجاد حماسه سیاسی تلاش کنند.

آیت‌الله حیدری خاطر نشان کرد: همه نهادها و ارگان‌ها کارهای فرهنگی مدنظر خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو انجام دهند.

وی اضافه کرد: باید معیارهای انتخاب در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی توسط نهادهای مختلف به مردم ارائه شود تا انتخاب درستی داشته باشند.

انتهای پیام/72010/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول