اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت:

حضور حداکثری در انتخابات بهترین معروف است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: بهترین امر به معروف در حال حاضر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در 24 خرداد ماه است.

حضور حداکثری در انتخابات بهترین معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرزاد احمدیوسفی امروز در آیین اقامه نماز وحدت با تأکید بر اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات نهادها اظهار داشت:‌ این فرمایش امام خمینی (ره) که «به نماز نگویید، کار دارم به کار بگویید، وقت نماز است»، باید همواره مد نظر مسئولان قرار گیرد.

احمدیوسفی با بیان اینکه باید تمام کارها در دستگاه‌های اجرایی هنگام اذان تعطیل شود، عنوان کرد:‌ می‌طلبد، مدیران بحث اقامه نماز را در حوزه کاری خود جدی بگیرند و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ابراز داشت: اگر مدیران نخستین کسی باشند که در نمازخانه اداره حضور یابند، کارکنان و ارباب رجوع‌ها نیز برای اقامه نماز اول وقت تشویق شده و آن مدیر را به عنوان الگوی خود قرار می‌دهند.

احمدیوسفی خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» باید مدیران و مسئولان نسبت به بصیرت‌دهی و ترغیب مردم به مشارکت گسترده تلاش کنند.

وی بهترین امر به معروف را حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواند و اذعان داشت: مردم با مشارکت فعال خود و همچنین انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندان داخلی و خارجی می‌زنند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت در این آیین اظهار داشت: برگزاری نماز وحدت که به صورت دو هفته یک بار در اداره‌های شهرستان برگزار می‌شد، مدتی تعطیل شده بود که با تذکر امام جمعه جیرفت بار دیگر احیا شد.

محمود معناصری میزبان این هفته نماز وحدت را اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ذکر و تصریح کرد: نماز وحدت هفته دیگر در دانشگاه علوم‌پزشکی و مرکز خدمات بهداشتی درمانی جیرفت برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری اقامه این نماز را وحدت میان مدیران و مسئولان شهرستان جیرفت دانست و افزود: بر همین اساس انتظار می‌رود اینگونه آیین‌ها با استقبال بیشتری از سوی مدیران روبه‌رو شود.

آیین اقامه نماز وحدت با حضور مسئولان و مدیران شهرستان جیرفت در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

انتهای پیام/80001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول